دومین سالن سینما بهمن تا ۲۲ بهمن افتتاح می‌شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر دومین سالن سینما بهمن افتتاح می‌شود.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروزه با توسعه تاثیر ارتباطات جمعی و هنر در دنیای کودکان و نوجوانان و کاربرد وسیع آن برای تعلیم و تربیت و آموزش، می‌توان با تولید یک فیلم سالم، مفاهیم متعدد پرورشی و اخلاقی را برای کودکان و نوجوانان مطرح کرد.

وی افزود: سینمای کودک و نوجوان از بدو پیدایش سینما در ایران به صورتی مستقل مطرح نبوده و نتوانسته همپای رشد و پیشرفت چشمگیر سینمای بزرگسال جایگاه مطلوب و شایسته‌ای بیابد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: ایجاد چنین سالنی برای نسل کودک می‌تواند به عنوان روزنه امیدی تازه در این عرصه و ایجاد شرایط مطلوب و مناسبی جهت این قشر باشد که در آن، کودکان از طریق تماشای فیلم‌های متناسب با سن و سال خودشان، با پدیده‌های پرشگفت و پرتنوع قرن تازه، آشنا شوند و در همین راستا نیز، لحظه به لحظه، حس کنجکاوی خود را به درستی پاسخ دهند.

وی ادامه داد: سینمای کودک، وظیفه گرما بخشی و شورآفرینی به قلب و روح کودکان را بر عهده دارد و با فراهم آوردن مجموعه فیلم‌های کودکان و نوجوانان، آمیزه‌ای از شادی، هیجان، سازندگی، نوع دوستی، محبّت و ایثار را برای آنان به ارمغان خواهد آورد.

قاسمی گفت: پس از گذشت یک سال از تاریخ بازگشایی سالن اول سینما بهمن، مدیریت منطقه ۱۵ با توجه به بالا بودن تعداد کودکان و نوجوانان در این منطقه و استقبال خوب شهروندان و پتانسیل منطقه شرق اصفهان و نیاز به اکران بیشتر فیلم‌ها، تصمیم بر راه‌اندازی سالن دو سینما بهمن با استفاده از بروزترین تجهیزات سینمایی جهت پوشش همه ذائقه‌ها گرفته است.

وی افزود: این منطقه نیز با داشتن مردمی فعال، متدین و انقلابی و نسل جوان، در همه زمینه‌ها حضور پررنگ و قابل تحسین داشته و توانسته به نحو مطلوبی عمل کند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: دهه فجر همواره فرصتی مناسب برای افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های مختلف شهر است تا همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، ثمرات و نتایج تلاش‌ها و اقدامات مسئولان در عرصه‌های مختلف به مردم عرضه شود. افتتاح و بهره‌برداری از سالن دو سینما بهمن منطقه با صرف اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال در همین راستا بوده است.

کد خبر 409300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.