مصاف پیشکسوتان باغبادران و منتخب تیم ملی

شهردار باغبادران از برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های پیشکسوتان این شهر و پیشکسوتان تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از لنجان، حجت‌الله امینی در جمع خبرنگاران یکی از اولویت شهرداری باغبادران را ترویج ورزش و نشاط در بین شهروندان دانست و اظهار کرد: یکی از شاخص‌هایی که همواره در مدیریت شهری باغبادران مورد توجه قرار داشته مسئله نشاط اجتماعی بوده و عامل مهمی که تضمین کننده نشاط و پویایی افراد جامعه به شمار می رود ورزش است.

وی نشاط را موتور متحرکه توسعه جوامع مختلف دانست و افزود: نشاط اجتماعی به عنوان ابزار سنجش و ارزیابی افراد جامعه از کیفیت زندگی در ابعاد مختلف تلقی می‌شود و توسعه یافتگی یک جامعه نیز با میزان نشاط اجتماعی اندازه گیری می‌شود.

شهردار باغبادران تصریح کرد: یکی از مسائلی که سبب افزایش نشاط اجتماعی می‌شود ورزش است و برهمین اساس کارشناسان معتقد هستند گسترش مشارکت شهروندان نیز ثمره افزایش نشاط شهروندی است، چراکه از رهگذر ورزش در سطوح مختلف حرفه‌ای، آماتور و حتی ورزش همگانی این نشاط به جامعه منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: ورزش نه تنها میدان رقابت سالم است، بلکه ابزاری برای انتقال تفکرات فرهنگی به شمار می‌آید و زمینه ایجاد اشتغال و پویایی و رونق اقتصادی را فراهم می‌کند و امروزه ردپای اینگونه تاثیرات شگرف در مراحل گذار شهرهای مختلف جهان به توسعه یافتگی و ظهور و بروز وضعیت اقتصادی پویای آنان مشهود است.

امینی اضافه کرد: باغبادران در گذشته نه چندان دور در حوزه ورزش در رشته‌های مختلف سرآمد بوده و ورزشکارن و مدال آوران و افتخارآفرینانی در این منطقه زندگی می‌کردند.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰ سال از سابقه فعالیت اداره ورزش در باغبادران می‌گذرد که متاسفانه سال‌هاست این اداره تعطیل شده و حتی به صورت نمایندگی نیز به فعالیت خود ادامه نداده است و این مسئله باعث سرخوردگی ورزشکاران شده است.

شهردار باغبادران از برگزاری مسابقه فوتسال بین تیم پیشکسوتان این شهر با منتخب پیشکسوتان تیم ملی ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقه با حضور چهره‌های اسبق فوتبال ایران چون پرویز برومند، بهروز رهبری فرد، محمدرضا مهدوی، محمد نوازی، احمد تقوی، اسماعیل هلالی، محمدرضا حیدریان و احمد مومن زاده، در سالن ورزشی شهر باغبادران برگزار می‌شود.

امینی خاطرنشان کرد: این بازی دوستانه یکشنبه ۲۰ بهمن ماه راس ساعت ۱۹ در سالن ورزشی آزادی و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، به یاد شهیدان افتخار آفرین این شهر برگزار می‌شود.

کد خبر 409298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.