بهره‌برداری از فاز ۲ بلوار کوه سفید همزمان با ایام الله دهه فجر

مدیر منطقه سه شهرداری قم از بهره‌برداری فاز دوم بلوار کوه سفید در ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدشمس‌الدین نعمتی با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه بهسازی محور ورودی شهر قم از سمت کوه سفید در راستای افزایش سطح ضریب ایمنی تردد وسائط نقلیه و شهروندان، بهبود و تسهیل در عبور و مرور، کاهش تصادفات و روان‌سازی ترافیک در دستور کار منطقه قرار گرفت.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ضمن گرامیداشت ایام فرخنده دهه فجر گفت: به همین مناسبت در محدوده منطقه سه شهرداری قم ۱۹ پروژه شهری در حوزه‌های عمرانی، ترافیکی، خدماتی و فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریالمورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که احداث فاز دو بلوار کوه سفید از جمله پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در این ایام به شمار می‌آید.

نعمتی با اشاره به مشخصات فنی این پروژه، تصریح کرد: طول این طرح یک هزار و ۵۰۰ متر بوده و اجرای این پروژه با انجام ۴۲ هزار متر مربع زیرسازی و شش هزار متر طول جدول‌گذاری همراه بوده است که با تلاش خادمین شهر و به لطف خداوند محقق شد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم اضافه افزود: اجرای این پروژه ۵۰ میلیارد ریال هزینه داشته و هم اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده و امیدواریم در آینده نزدیک نسبت به اصلاح زیرگذر مسیر و ادامه طرح بهسازی ورودی شهر قم از کوه سفید با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای استانی نیز گام‌های موثری برداشته شود.

کد خبر 409289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.