تبلیغات کاندیداهای مجلس در کرمانشاه ساماندهی می‌شود

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: برنامه‌ریزی برای ساماندهی تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در شهر کرمانشاه در دستور کار است.

پیمان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان این که با توجه به نزدیک شدن ایام رقابت‌های انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انجام تبلیغات محیطی توسط کاندیداها، ساماندهی این امر برای حفظ سیما و منظر شهری امری ضروری است، اظهار کرد: بر این اساس برای نظارت بر نحوه تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و در راستای ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

وی به برگزاری جلسه‌ای با حضور کاندیداهای این دوره از انتخابات در شورای شهر اشاره کرد و ادامه داد: در این جلسه محل مناسب جهت نصب پوسترهای تبلیغاتی با همکاری مناطق هشت گانه جانمایی شد و راجع به یکپارچه سازی نقاط مذکور، بدین شکل که دیوارهای محل تبلیغات مشخص شود و قاب بندی لازم صورت پذیرد تصمیم‌گیری شد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به ضرورت مشخص کردن نقاطی از شهر جهت نصب بنر تصریح کرد: بر اساس حروف الفبا به هر نامزد انتخاباتی یک کادر اختصاص یابد که عکس و مشخصات و روزمه آن نامزد انتخابات در آن نصب شود و در بنرهایی نیز اسامی همه نامزدهای انتخاباتی به صورت یکسان در تمام نقاط شهر که مورد توجه است، نصب شود.

وی گفت: این مهم موجبات آن را فراهم می‌آورد که میزان تبلیغات در یک سطح باشد و در عین حال ضمن رعایت موارد قانونی، در مسیر حفظ و کنترل سیمای منظری شهری و کاهش آلودگی بصری نیز با برنامه ریزی حرکت می‌کنیم.

کد خبر 409280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.