۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
افتتاح ۴ پروژه شهری در ساری

شهردار ساری از بهره برداری چهار پروژه عمرانی و خدماتی در این شهر تا پایان دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی از بهره‌برداری چند پروژه عمرانی و خدماتی در شهر ساری خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها با اهداف توسعه متوازن، روان سازی ترافیک، نشاط شهروندی و همچنین توسعه گردشگری و ارائه خدمات یکسان و متوازن در سطح شهر اجرا شده است.

وی افزود: بوستان بانوان، پروژه بزرگ بهسازی ورودی جنوبی ساری(بلوار کشاورز)، پارک محله‌ای رسالت در کوی صادقیه و ۲۷ باب مغازه جدید در بازار ملا مجدالدین در شمار پروژه‎هایی است که به زودی بهره‌برداری می‌شود.

شهردار ساری با بیان این که "بوستان بانوان" در راستای تحقق شعار "نشاط اجتماعی، سلامت شهروندی" احداث شده است، گفت: با توجه به کم‌کاری و تعلل‌ها در گذشته، افتتاح این پروژه یک سال معطل مانده بود که با تمهیدات در نظر گرفته شده و استفاده از نظر کارشناسان امر در کنار تلاش مجموعه همکاران شهرداری، افتتاح آن در دستور کار قرار گرفت.

رجبی افزود: بوستان بانوان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و با کاربری‌های مختلف نظیر زمین ورزش، مسیر پیاده روی و دوچرخه‌سواری، اتاق کودک و مادر، بازارچه سنتی، فضای بازی کودک، رستوران و کتابخانه دیجیتال در ایجاد فضایی شاد و مفرح که به نشاط شهروندی بانوان می افزاید، آماده بهره‌برداری است.

وی به پروژه بزرگ بهسازی و ساماندهی بلوار کشاورز در قسمت ورودی و خروجی جنوب ساری اشاره کرد و افزود: این پروژه از جمله مطالبات معوق و معطل مانده شهروندان بوده که به منظور روانسازی ترافیک و کاهش گره‌های ترافیکی و توسعه متوازن اجرایی شده است.

شهردار ساری تصریح کرد: ساماندهی، بهسازی، تعریض، ایجاد فضای سبز شهری، نصب علایم ترافیکی، رنگ آمیزی و زیباسازی از جمله اقداماتی بوده است که با اتکا به توانمندی سازمان‌های عمران و بازآفرینی شهری، مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهری، سیما منظر و فضای سبز شهری و همت شهرداری منطقه سه انجام شد.

رجبی افزود: پارک محله‌ای رسالت در زمینی به مساحت  تقریبی هفت هزار مترمربع در منطقه سه واقع در بلوار کشاورز در راستای توسعه متوازن، افزایش سرانه فضاهای سبز شهری، بهبود شاخص‌های سلامت و ایجاد نشاط شهروندی احداث شده است که به زودی افتتاح می‌شود.

وی از توسعه و ساماندهی بازار ملامجدالدین خبرداد و گفت: با هدف رونق اقتصاد شهری و توسعه گردشگری ۲۷ واحد تجاری در این بازار ساخته شده است که شمار مغازه‌ها در این بازار به ۲۴۲ باب افزایش یافته است که این پروژه عمرانی و خدماتی نیز در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 409269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.