جنگ در بارسلونا؛ عصبانیت بی سابقه لیونل مسی

فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا به شدت علیه کادر مدیریتی باشگاه موضع گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز سه شنبه _ ۱۵ بهمن ماه _ «اریک آبیدال» یکی از مدیران بخش نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا، مصاحبه‌ای انجام داد. او گفت: از زمان الکلاسیکو تصمیم اخراج والورده را داشتیم ولی نهایی کردن آن مشکل بود. پیشنهاد رسمی به ژاوی ندادیم. اگر بود ارائه می‌دادیم. با والورده همه بازیکنان راضی نبودند و با جدیت کار نمی‌کردند؛ ژاوی تجربه زیادی ندارد، شاید من آینده اینجا نباشم ولی درهای باشگاه به روی او همیشه باز است.

همین مصاحبه عجیب درحالی مطرح شده که خود آبیدال چند هفته‌ پیش و قبل از اخراج والورده، برای صحبت با ژاوی و بستن قرارداد، به قطر رفت، اما ژاوی گفت نمی‌خواهد به کار والورده بی احترامی کند و حاضر نیست از وسط فصل تیم را تحویل بگیرد و بارتومئو هم برای جلوگیری از هدر رفتن وقت، با کیکه ستین سرمربی سابق بتیس قرارداد بست.

اما همین مصاحبه عجیب آبیدال، واکنش تند و بی سابقه لیونل مسی فوق ستاره بارسا را به همراه داشت. مسی در اینستاگرام خود مطلبی منتشر کرد، او نوشت: من واقعاً از انجام این کار خوشم نمی‌آید، ولی معتقدم که هرکس باید مسئول کار و شغل خودش و مراقب تصمیماتش باشد. بازیکنان مسئول اتفاقی هستند که داخل زمین رخ می‌دهد و همچنین ما اولین نفری هستیم که می‌دانیم و از وضعیت باخبر هستیم. وقتی که روی فرم نباشیم. مسئولین در اداره ورزشی باید مسئولیت‌هایشان را بپذیرند و قبل اینکه تصمیمی را اتخاذ کنند مسئولیت همه چیز را قبول کنند. در آخر، فکر می‌کنم وقتی که درباره بازیکنان صحبت می‌کنیم بهتر است اسامی‌شان را هم منتشر کنیم برای اینکه شاید ما حرف‌ها و چیزهای بدی را دریافت کنیم با اینکه واقعیت خلاف این بوده است.

البته شاید بتوان گفت که این واکنش مسی فقط آبیدال را هدف نگرفته است، بلکه اعتراض مسی به صورت غیر مستقیم به مدیریت ضعیف بارتومئو اشاره دارد، کسی که به جای برگرداندن نیمار به درخواست مسی، رفت و با گریزمان قرارداد امضا کرد.

این اتفاقات در حالی در باشگاه بارسلونا رخ داد که دقیقاً قبل از این مصاحبه‌ها و درگیری‌ها؛ همه مسئولان باشگاه از مصدومیت دوباره دمبله که چند ماه پیش برای درمان ناراحتی قبلی خود به قطر رفته و برگشته بود، ناراحت و سردرگم بودند. کادر پزشکی اعلام کرده دمبله به علت پارگی تاندون، چهار ماه خانه نشین شده و به این ترتیب فصل برای او به پایان رسیده است.

بارسا چند هفته پیش هم سوارز را بخاطر مصدومیت از دست داد که این بازیکن هم مجبور به عمل شد و باشگاه هیچ تلاشی برای جذب مهاجم جایگزین انجام نداد، بلکه چند بازیکن هم به فروش رساند حالا این تیم در سه جبهه لیگ، حذفی و اروپا، فقط سه بازیکن به نام‌های مسی، گریزمان، و آنسو فاتی در خط حمله دارد که البته رسانه‌ها اعلام کردند بخاطر فشار زیاد، مسی هم احساس خستگی و مصدومیت می‌کند.

جنگ دیروز در اردوی کاتالان‌ها، به تیتر روزنامه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا و محافل خبری در بندر بارسلون تبدیل شده است. روزنامه اسپورت کلمه‌ "سونامی" را با عکسی از مسی و آبیدال روی جلد اصلی خود برد روزنامه موندو دپورتیوو هم با استفاده عکسی جالب، با تیتر "مسی مقابل آبیدال"، به این اتفاقات واکنش نشان داد.

خبرنگاران هم در صفحات مجازی خود هر کدام به نوعی به این اتفاقات واکنش نشان دادند، جالب‌ترین آن‌ها مربوط به اشرف بن عیاد خبرنگار تلویزیون bein sport است او در توئیتر نوشت: " شما می‌توانید همه را بازی بدهید مگر مسی ، اینجا همه چیز به پایان می‌رسد. "

اشاره اشرف به این است که برش مسی در باشگاه زیاد است و هر کسی با او درگیر شود، جایی در بارسا نخواهد داشت. حالا با توجه به فرا رسیدن مقطع مهم فصل و یک شب مانده تا بازی حساس بارسا مقابل بیلبائو در جام حذفی در خانه حریف، باید دید مدیران ارشد بارسا چگونه این حاشیه‌های عجیب را کنترل می‌کنند.

کد خبر 409267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.