آسفالت معابر کاشان در ایام‌الله دهه فجر

شهردار کاشان گفت: تعدادی از کوچه‌ها، معابر و خیابان‌های کاشان با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال آسفالت می‌شود.

به گزارش ایمنا، سعید ابریشمی‌راد از افتتاح و کلنگ‌زنی عملیات اجرایی بزرگترین پردیس فرهنگی کاشان در خیابان کارگر، سالن ورزشی و بوستان کاشان مهر در شهرک خاتم الانبیاء و همچنین زمین چمن مصنوعی پارک شهید روحی کاشان در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: تعدادی از کوچه‌ها، معابر و خیابان‌های کاشان نیز با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال آسفالت می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی پروژه‌های مناطق پنج گانه شهرداری کاشان در ایام‌الله دهه فجر بیش از ۳۰۱ میلیارد ریال است، تاکید کرد: ارزش ریالی پروژه‌های مربوط به دو سازمان پارک‌ها و فضای سبز و همچنین حمل و نقل بار و مسافر شهری نیز بیش از ۳۳ میلیارد ریال است.

شهردار کاشان با اشاره به ارزش ۱۵ میلیارد ریالی پروژه‌های شهرداری کاشان در حوزه ترافیک در ایام‌الله دهه فجر خاطرنشان کرد: طرح دیدبان خدمت و پایگاه خبری به عنوان پروژه‌های حوزه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان نیز از جمله طرح‌هایی است که در ایام الله دهه فجر رونمایی می‌شود.

وی همچنین از برگزاری طرح چلچراغ توسعه در مناطق پنج‎گانه کاشان افزود: در ۱۶ هفته برگزاری این طرح در شهر کاشان بیش از ۱۰۵ پروژه به ارزش ۷۹ میلیارد تومان تاکنون در شهر کاشان افتتاح شده است.

منبع: مهر

کد خبر 409262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.