روز امتحان؛ همه چشم‌ها به تهران

سرانجام روز موعود فرا رسید و بالاخره یحیی و فرهاد در بهترین روزهای تیم خود مقابل هم قرار می‌گیرند تا همه منتظر یکی از جذاب‌ترین دربی‌های چند سال اخیر باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - پنجشنبه ۱۷ بهمن‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "روز امتحان" از روز سرنوشت ساز پرسپولیس و استقلال و فرهاد و یحیی نوشت، مصافی که افزون بر حساسیت‌های جدولی نقش مهمی در آینده کاری مجیدی و گل‌محمدی دارد.

"گل" با عنوان "بدو، بدو، دربی نود و دو" به پیشواز حساس‌ترین بازی هفته لیگ برتر رفت، مصافی که دیاباته و شجاع در آن غایب هستند و احتمال بازی استوکس نیز پایین به نظر می‌رسد، اما همچنان می‌توان از آن در کنار دربی ابتدای سال به عنوان بازی سال فوتبال ایران نام برد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "شاید در گذشته داوران دربی سفارشی انتخاب می‌شدند"، از اظهارات پیشکسوت داوری ایران نوشت، موضوعی که نگران کننده نیز به نظر می‌رسد و خواستار یک تحقیق جامع است، این در حالی است که خسروی معتقد است حیدری انتخاب شخصی ممبینی برای قضاوت دربی بوده است.

"ایران ورزشی" با عنوان "موج نو" و عکس دو پیراهن شماره ۲۰ سرخ و آبی از سرمربیگری نسل نوین مربیان ایرانی در پرسپولیس و استقلال نوشت، نسلی که بعد از پنج سال اولین مصاف دربی بدون مربیان خارجی را رقم می‌زنند و جاه طلبی و تفکرات تهاجمی خود می‌توانند مصاف جذابی به دور از حاشیه و بازی دفاعی ارائه دهند.

"پیروزی" با عنوان "نه به jack۳D" از درخواست یحیی گل‌محمدی مبنی بر گرفتن تست دوپینگ قبل از دربی پایتخت نوشت، درخواستی که تحقق آن دور از دسترس نیز نیست.

"صدای سپاهان" با عنوان "بی‌خیال شهرآورد اصفهان عشق است سپاهان اصفهان" از مصاف عصر امروز سپاهان و نفت مسجد سلیمان نوشت، مصافی که پیروزی در آن و توقف پرسپولیس در دربی می‌تواند بهترین برای نیمه زرد اصفهان باشد.

"سبز سبزم" با عنوان "رادو و پسران سبز چشم انتظار هواداران" از مصاف حساس ذوب آهن و صنعت نفت آبادان در اصفهان نوشت، مصافی که پیروزی در آن ذوب آهن را تا حدود زیادی از منطقه خطر دور می‌کند.

کد خبر 409255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.