فراخوان حزب ندا به معنای ارائه لیست مستقل نیست

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان اصفهان با اشاره به فراخوان این حزب جهت دعوت از کاندیداهای اصلاح طلب، گفت: این فراخوان کارکرد دیگری داشته و به معنای ارائه لیستی مستقل از شورای هماهنگی نبوده و در راستای شناسایی و معرفی نامزدهای جوان با تاکید بر حضور و نقش جوانان در عرصه سیاسی کشور است.

احسان امینی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با ابراز تعجب از مصاحبه یکی از فعالان سیاسی در ارتباط با تصمیم حزب ندای ایرانیان جهت ارائه لیستی مستقل از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد: حزب ندای ایرانیان در استان اصفهان هیچ مصوبه و تصمیمی در ارتباط با ارائه لیستی مستقل از شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان نداشته و انتظار می‌رود افراد در اظهارنظرهایشان به نمایندگی از حزب و تشکل مطبوع خود ابراز نظر کرده و موضع‌گیری احزاب دیگر را به خود آنها بسپارند. هر گونه موضع‌گیری و تصمیمات انتخاباتی حزب ندای ایرانیان از طریق سخنگوی حزب یا مسئولان ارکان مختلف آن اعلام خواهد شد.

وی افزود: حزب ندای ایرانیان با عنایت به اینکه فرصت انتخابات و صندوق رأی را بهترین ابزار برای مطالبه گری و تحقق خواست عمومی جامعه می‌داند، از ماه‌ها قبل طی نشست‌ها و جلسات درون حزبی، آمادگی و عزم خود را برای مشارکت در انتخابات با تاکید بر حمایت از نامزدهای اصلاح طلب، جوان و متخصص اعلام کرد.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان اصفهان ادامه داد: شعبه استان اصفهان نیز همانند سایر شعب حزب، ضمن رصد فضای سیاسی استان و تعامل و همکاری با سایر احزاب و تشکل‌های سیاسی اصلاح طلب، همه تلاش خود را از ماه‌ها قبل برای حضور فعالانه در عرصه رقابت‌های انتخاباتی به کار گرفته است.

امینی تصریح کرد: با توجه به فضای موجود و اینکه شورای مرکزی حزب نحوه ورود به انتخابات را به شعب استانی تفویض کرد، طبیعتاً شعب بر اساس مقتضیات استانی و شرایط حاکم بر حوزه انتخابیه خود تصمیم‌گیری خواهند کرد که در استان اصفهان نیز همچنان در حال بررسی وضعیت انتخاباتی استان جهت نحوه ورود به انتخابات هستیم که طی چند روز آینده جمع بندی حزب در این رابطه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به فراخوان حزب ندای ایرانیان جهت دعوت از کاندیدای اصلاح طلب، گفت: این فراخوان کارکرد دیگری داشته و بدیهی است به معنای ارائه لیستی مستقل از شورای هماهنگی نبوده و در راستای شناسایی و معرفی نامزدهای جوان با تاکید بر حضور و نقش جوانان در عرصه سیاسی کشور است.

کد خبر 409236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.