طهرانی: نسبت به انتخابات مجلس ناامید نیستیم

دبیر حزب اتحاد ملت منطقه اصفهان گفت: نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی ناامید نیستیم و به دنبال اشخاصی هستیم که شجاعت لازم را داشته و سخنگوی مردم در مجلس شورای اسلامی باشند.

مرتضی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد وضعیت فعلی اصلاح طلبان اصفهان برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از کاندیداهایی حمایت می‌کند که سخنگوی مردم و اصلاح طلبان باشند؛ بنابراین از کسانی که تأیید صلاحیت شده اما شجاعت و جسارت لازم را نداشته باشد حمایت و پشتیبانی نمی‌کند.

وی با اشاره به فراخوان انتخاباتی حزب ندای ایرانیان، افزود: دبیر منطقه اصفهان حزب ندای ایرانیان در مصاحبه‌ای پیرامون فراخوان انتخاباتی این حزب نظری مشابه با جمع بندی حال حاضر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دارد.

دبیر حزب اتحاد ملت منطقه اصفهان ادامه داد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان از مهرماه سال جاری، ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی را در استان اصفهان تشکیل داد، اما متأسفانه به جز ناهید تاج‌الدین کاندیدایی که صلاحیت نمایندگی اصلاح طلبان را داشته باشد تأیید نشده است.

طهرانی خاطرنشان کرد: نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی ناامید نیستیم و به دنبال اشخاصی هستیم که شجاعت لازم را داشته و سخنگوی مردم در مجلس شورای اسلامی باشند.

کد خبر 409235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.