مزار شهید سلیمانی آرمان گردشگری کرمان را تحقق بخشید

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار شورای شهر کرمان گفت: وجود مزار این شهید در کرمان موجب تحول در شهر شده و آنچه در آرمان‌ها برای آینده گردشگری دنبال می‌کردیم را در اختیارمان گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین چناریان در نشست سرمایه‌گذاری اجرای پروژه تراموا در کرمان اظهار کرد: به دنبال تعیین تکلیف وضعیت حمل‌ونقل عمومی در شهر کرمان هستیم و در این خصوص توسط شورای شهر مطالعاتی شده است.

وی افزود: هدف شورای شهر تشخیص بهترین گزینه برای حمل‌ونقل انبوه‌بر از مسیر گلزار شهدا تا آزادی است که پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی شورای شهر درباره آن تصمیم قطعی گرفته می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان تصریح کرد: باید دیدگاه‌ها و اندیشه‌ها را به سمت بسیاری از موضوعات به خصوص ارتقای حمل‌ونقل عمومی تغییر داد و مسیر توسعه آن را با سرعت بیشتری دنبال کرد.

وی با بیان این که روزانه چندین دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس وظیفه حمل‌ونقل زائران مزار سردار شهید قاسم سلیمانی را برعهده دارند، ادامه داد: وجود مزار این شهید در کرمان موجب تحول در شهر شده و آنچه در آرمان‌ها برای آینده گردشگری دنبال می‌کردیم و راه چند ساله‌ای که برای توسعه باید می‌رفتیم را به آسانی در اختیارمان گذاشت.

کد خبر 409233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.