سپاهان تنها بازنده بالانشین/ ارومیه برنده جدال شهرداری‌ها

نخستین هفته دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال آقایان در حالی پیگیری شد که سپاهانی‌ها نام خود را به عنوان تنها بازنده بالانشین ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهاردهم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر والیبال آقایان، چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه با شش دیدار در شهرهای مشهد، مریوان، تهران، ارومیه، سیرجان و یزد پیگیری شد.

تیم‌های والیبال پیام خراسان و شهرداری ورامین در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند؛ نماینده ورامین مدعی عنوان قهرمانی سه بر صفر میزبان خود یعنی پیام خراسان را شکست داد تا بیش از پیش به قهرمانی فکر کند.

تیم والیبال سایپا این هفته در سالن زاگرس مریوان میهمان تیم والیبال راهیاب ملل بود؛ نارنجی پوشان سایپا توانستند در یک دیدار یک طرفه سه بر صفر از سد میزبان خود گذر کنند.

تیم والیبال پیکان تهران در سالن ساپکو میزبان تیم والیبال شهروند اراک بود که در نخستین دیدار دور برگشت نماینده اراک را با نتیجه سه بر صفر در سالن ساپکو شکست داد.

تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد نیز امروز در سالن غدیر ارومیه جدال شهرداری‌های والیبال ایران را برگزار کردند ولی در نهایت تیم والیبال شهرداری ارومیه سه بر صفر شهرداری گنبد را شکست داد.

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در سالن گل گوهر میزبان فولاد سپاهان اصفهان بود که با نتیجه سه بر دو موفق به شکست فولاد سپاهان در یک دیدار خانگی شد.

تیم والیبال شهداب یزد در آخرین دیدار نخستین دیدار دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال، میزبان کاله مازندران بود که در نهایت با نتیجه سه بر صفر مغلوب میهمان شد.

کد خبر 409229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.