عروس بی‌رحم، داماد را به آتش کشید

کشف ۲ تن ماهی فاسد در رزن، دستگیری سارق حرفه‌ای طلا و جواهر در خوزستان، آوار شدن سقف پمپ بنزین چاروسا و خاکستر شدن اتوبوس در مرز تمرچین عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری چهارشنبه _۱۶ بهمن ماه_ می خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دختر ۲۰ ساله یک روز قبل از مراسم ازدواج با هماهنگی معشوقه قبلی اش، داماد جوان را زنده زنده به آتش کشیدند.

تمام برنامه‌ها و تشریفات مراسم ازدواج عروس داماد جوان آماده بود، اما عروسی برگزار نشد چرا که شوک بزرگ همه چیز را برهم زد.

تصمیم گیری‌های والدین دختر جوان و برنامه ریزی برای ازدواج بدون رضایت او پایان تلخی داشت که به ضرر هر دو خانواده تمام شد.

دختر ۲۰ ساله‌ای در "تالانگا" مدت‌ها بود که با یکی از پسران جوان روستا سعی در راضی کردن خانواده‌هایشان برای کسب اجازه ازدواج شأن داشتند، اما موفق نمی‌شدند چرا که خانواده عروس تصمیم داشت تا دخترشان را عقد مرد دیگری در آورند و همین آتش کینه را در دل دختر و پسر جوان نسبت به داماد آینده برانگیخته بود.

بعد از صحبت‌های والدین و اجرای مراسم خواستگاری همه چیز و تمام جزئیات مراسم عروسی برنامه ریزی شده بود، برنامه‌هایی که اجرا نشد چرا که مراسم ازدواجی برگزار نشد.

از چند روز قبل از عروسی دختر جوان با معشوقه‌ی قبلی اش تصمیم داشتند تا به نحوی مراسم عروسی را به تأخیر بیاندازند تا در تأخیر و فرصت ایجاد شده کاری برای کنسل شدن ازدواج انجام دهند، اما موفق نشدند تا اینکه نقشه شومی برای داماد کشیدند.

آن‌ها با هم دستی یکدیگر نقشه قتل را کشیدند و روز قبل از عروسی آن را عملی کردند.

خبر خودسوزی داماد اهالی روستا را شوکه کرد، دامادی که یک روز قبل از عروسی اش دست به خودکشی آن هم با خودسوزی به وسیله‌ی بنزین زده بود در بیمارستان بستری شد، اما شدت سوختگی به حدی بود که چند ساعت بعد از حادثه جان باخت؛ این ماجرا مشکوک بود برای همین پای پلیس به میان آمد.

ابتدا هیچ سرنخی وجود نداشت، اما بعداز تحقیقات پلیس و اعترافات عروس و معشوقه قبلی اش روشن شد که آن‌ها با نقشه داماد بخت برگشته را از خانه بیرون کشانده و در جایی خلوت با ریختن بنزین و انداخت کبریت روی او دست به چنین جنایتی زدند.

خاکستر شدن اتوبوس در مرز تمرچین

یک دستگاه اتوبوس مسافربری در ورودی مرز تمرچین پیرانشهر آتش گرفت و در نبود ایستگاه آتش نشانی با برف آتش را خاموش کردند.

مقارن با ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه (۱۶ بهمن ماه) یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محل دروازه ورودی مرز تمرچین پیرانشهر دچار حریق شد و بشدت آتش گرفت.

یکی از شاهدان عینی ماجرا گفت: متأسفانه این آتش سوزی باعث بروز خسارات سنگین مالی به اتوبوس شده است.

وی ادامه داد: از همان لحظات اول حادثه با تماس تلفنی؛ مأموران ایستگاه آتش نشانی شهرستان را در جریان امر قرار دادیم اما متأسفانه بنا بر موقعیت محور تمرچین و فاصله مرز با مرکز شهر؛ اکیپ آتش نشانی پس از گذشت بیش از نیم ساعت موفق شد در محل حادثه حضور پیدا کند.

این شاهد عینی با ابراز گلایه از شرایط موجود؛ تصریح کرد: این آتش سوزی اولین مورد نیست که در مرز تمرچین اتفاق می‌افتد و در سالهای اخیر متأسفانه بارها شاهد چنین حوادث تلخی بوده‌ایم اما هر بار با مشکلات اساسی در نبود آتش نشانی در مرز مواجه شده‌ایم.

متأسفانه اکیپ آتش نشانی در موعد مقرر در محل حادثه حضور پیدا نکردند و همین مورد باعث بروز خسارات سنگین مالی شد.

گفتنی است؛ که در این حادثه که سرانجام با تلاش مأموران آتش نشانی مهار شد؛ خوشبختانه هیچ خسارات جانی متوجه مسافران و خدمه اتوبوس نشد اما خسارات سنگین میلیاردی به اتوبوس وارد شد.

نبود اکیپ و ایستگاه آتش نشانی در محل پرتردد مرز تمرچین پیرانشهر که همواره در معرض چنین حوادثی قرار دارد واقعاً جای بسی تعجب و تأسف هست چرا که این گونه حوادث چندمین بار است که در محدوده مرز تمرچین پیرانشهر اتفاق می‌افتد و هر بار با وعده‌های عملی نشده مسئولان به باد فراموشی سپرده می‌شود.

قربانی گرفتن برخورد موتورسیکلت با سنگ جدول

سرهنگ قدرت الله کشکولی ادامه داد: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان بازارچه شهر جم، بلافاصله مأموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این تصادف بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سنگ جدول کنار خیابان، رخ داده است.

وی بیان کرد: در این حادثه، موتورسوار به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

آوار شدن سقف پمپ بنزین چاروسا

ظهر امروز یک دستگاه خودروی کامیون قبل از قرار گرفتن در جایگاه سوخت گیری، به دلیل بی احتیاطی راننده با پایه‌های پمپ بنزین برخورد کرد و منجر به آوار شدن سقف جایگاه سوخت شد.

بر اساس این گزارش این سانحه تلفات جانی نداشت ولی بر اثر این حادثه دو دستگاه خودروی پراید دچار آسیب شدند.

گفتنی است بخش چاروسا با جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر از این پمپ بنزین استفاده می‌کنند و یکی از جایگاه‌های فعال شهرستان کهگیلویه است.

دستگیری سارق حرفه‌ای طلا و جواهر در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سارق حرفه‌ای سابقه‌دار طلا و جواهر و منزل، به همراه سه نفر از همدستانش با ۴۸ فقره سرقت در سطح خوزستان شناسایی و دستگیر شدند.

سردارحیدر عباس زاده روز چهارشنبه بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۸ اهواز، یک سارق حرفه‌ای سابقه‌دار را شناسایی و وی را هنگام سرقت منزل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: سارق در بازجویی پلیسی به ۴۴ فقره سرقت در اهواز، سه فقره سرقت در شهرستان باوی، یک فقره سرقت در دزفول و در مجموع به ۴۸ فقره سرقت طلا و جواهر و وسایل منزل با همدستی هفت سارق دیگر اعتراف کرد.

وی بیان کرد: سه نفر از همدستان این متهم با تلاش مأموران شناسایی و دستگیر شدند و تمام صحنه‌های سرقت درحضور شاکیان بازسازی شد؛ از مخفیگاه متهمان، اموالی ازقبیل ۶ دستگاه تلویزیون ،۲ دستگاه تبلت، یک قبضه سلاح شکاری کشف و تحویل مالباختگان شد.

کشف ۲ تن ماهی فاسد در رزن

علی زنگنه، فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: مأموران یگان امداد شهرستان رزن حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: طی بازرسی از این خودرو ۲ تن ماهی فاسد و غیر بهداشتی کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی رزن افزود: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

کد خبر 409213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.