جدال بر سر سکوهای لیگ برتر بسکتبال بانوان

پس از صعود تیم‌های بهمن، صنعت نفت آبادان، نامی نو و بانوان شهرداری گرگان از مرحله یک هشتم نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان فردا با دو دیدار در اصفهان و آبادان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان- پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه- یا دیدار نامی نو وگروه بهمن در اصفهان و دیدار تیم های پالایش نفت آبادان و بانوان گرگان در آبادان پی گیری می شود.

بهمن تنها تیم بدون باخت تا به این جای لیگ است. در فصل گذشته بهمن جایگاه سوم را به دست اورد. تیم بهمن با جذب بازیکنان بزرگی همچون سعیده علی، دلارام وکیلی، ساغر آجیلی و هدایت فریناز طایر پور به دنبال جبران سومی در فصل گذشته است.

نامی نو در سال گذشته در اولین حضور خود توانست به مقام دومی دست پیدا کند و در ایگ امسال نیز با یک باخت خانگی مقابل تیم شهرداری کرگان راهی مرحله حذفی شده است. سپیده جعفری به عنوان سرمربی تیم نامی نو دومین سال خود را سپری می کند و تنها با یک بازیکن ملی غیر بومی برای قهرمانی می جنگد.

دیدار بین تیم های نامی نو اصفهان و گروه بهمن به میزبانی نامی نو در ورزشگاه آرارات ساعت ۱۱ برگزار می شود.

تیم پالایش نفت آبادان تیمی با سابقه در لیگ برتر بسکتبال بانوان است که سابقه حضور در جام باشگاه های آسیا را نیز دارد. بانوان آبادانی در سال ۹۶ قهرمان لیگ شدند و پس از آن از کسب جایگاه های اول تا سوم بازماندند. در سال گذشته پالایش به مرحله پلی اف رسید و در مقابل تیم نامی نو شکست خورد. تیم پالایش نفت با هدایت شایسته متشرعی سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان برای قهرمانی به میدان می رود.

شهرداری گرگان در پی انصراف دادن دانشگاه آزاد کرگان از تیم داری، با حمایت خود تیم بانوان شهرداری گرگان را تشکیل داد. این تیم با سرمربیگری نیکا بیک لیک لی مربی تیم ملی بسکتبال ۳*۳ بانوان، تنها با یک باخت مقبل نامی نو و به عنوان سر گروه، گروه الف به این مرحله راه ویدا مرده است.

دیدار تیم های شهرداری گرگان و نامی نو در ورزشگاه ۱۷ شهریور آبادان ساعت ۱۱ پیگیری می شود.

در تهران تیم پاز تهران در سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی میزبان تیم خانه بسکتبال هرمزگان است. سوت شروع این دیدار ساعت ۱۳ زده می شود.

کد خبر 409198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.