آغاز ثبت‌نام متقاضیان امریه سربازی

مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانش‌آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی امریه سربازی در تهران دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش ایمنا، متقاضیان واجد شرایط مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که مایل به گذراندن خدمت سربازی خود در قالب امریه می‌باشند، می‌توانند از ۱۵ الی ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ نسبت به ثبت نام اولیه در سامانه جذب امریه وزارت علوم اقدام کنند.

مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم بر اساس مجوزهای اخذ شده و در راستای تکمیل سهمیه نیروی امریه خود از میان داوطلبان (دانش‌آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی امریه سربازی) واجد شرایط، در شهر تهران و در رشته‌های مورد نیاز، دعوت به همکاری می‌کند.

در همین خصوص متقاضیانی که مایلند خدمت سربازی خود را در قالب امریه سپری کنند می‌توانند از ۱۵ الی ۳۰ بهمن نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

اطلاعات بیشتر درخصوص جزئیات جذب امریه مربوط به اعزام ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ در سامانه این مرکز به آدرس req.mjazb.ir قابل مشاهده است.

جذب نیروی امریه در وزارت علوم منوط به دارا بودن یکی از شرایط ذیل است:

الف- خانواده ایثارگران (فرزند یا برادر شهدا، جاویدالاثرها، جانبازان، آزادگان، و فرزند رزمندگان با حداقل شش ماه سابقه جبهه)

ب- ایتام

ج- افراد متأهل

د- افراد معاف از رزم

ه- افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی

و- نخبگان، استعدادهای برتر، حافظان قرآن و قاریان برتر

ز- دارای حداقل ۶ ماه سابقه بسیجی فعال

گفتنی است متقاضیان پذیرش امریه اعزامی اول اردیبهشت ۱۳۹۹ خواهند بود.

کد خبر 409192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.