راه‌اندازی تاکسی کتاب مازندران/هم اندیشی برای حذف کودکان کار

در این بسته خبری از آتش گرفتن انبار وسایل زنبورداری تا حساسیت مدیریت شهری نسبت به موضوع کودکان زباله گرد و راه اندازی سامانه جامع گردشگری پایتخت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه شهرداری الوند

همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور استاندار قزوین و شهردار الوند، ۱۰ پروژه شهری افتتاح و کلنگ زنی شد.

تخریب ۸۰ بنای مسکونی و تجاری غیرمجاز در سنندج

عبد الله صالحی، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای جلوگیری از احداث بناهای غیرمجاز در سال جاری ۸۰ بنای غیرمجاز مسکونی و تجاری تخریب شد.

راه‌اندازی تاکسی کتاب مازندران

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهرداری قائم‌شهر برای اولین بار در استان مازندران، ۴۱ تاکسی قائم‌شهری را به پکیج کتاب در صندلی پشت مجهز کرد.

نورپردازی تخت فولاد اصفهان

حسن موذنی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه تخت فولاد یک مکان تاریخی است و قبور بسیاری از علما و بزرگان در آن قرار دارد، سیاست مجموعه تخت فولاد این بود که این قبور به مرور نورپردازی شود.

آتش گرفتن انبار وسایل زنبورداری

رحمان احمدی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: حضور به موقع آتش نشانان مانع از پیشروی آتش در انبار وسایل زنبورداری شد.

خدمات شهرداری زنجان الکترونیکی می‌شود

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان با اجرای چند پروژه بزرگ نسبت به الکترونیکی کردن خدمات در این دستگاه گام برداشته است.

" پسماند" مسئله اول شهر تهران است

محمدرضا جوادی یگانه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه پسماند مسئله اول تهران است، گفت: در حوزه پسماند، راه حل‌های اجتماعی دارند و پیش شرط آن نیز تغییر باورها و ترغیب شهروندان به اصلاح رفتارها است.

حساسیت مدیریت شهری نسبت به موضوع کودکان زباله گرد

نشست هم اندیشی و هماهنگی بخش‌های مختلف شهرداری تهران برای حذف کودکان از چرخه جمع آوری و تفکیک پسماند به همت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی برگزار شد.

گردشگری، محور توسعه سمنان

سیدمحمد ناظم رضوی، شهردار سمنان گفت: با تعامل همه‌جانبه تشکل‌ها، گروه‌های ذینفع و شهرداری‌ها، پایه‌های گردشگری شهری به عنوان محور توسعه سمنان، ایجاد و تقویت می‌شود.

راه اندازی سامانه جامع گردشگری پایتخت

مهرشاد کاظمی، سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به راه اندازی سامانه جامع گردشگری در پایتخت، گفت: اطلاعات همه موزه‌ها، ساختمان‌های تاریخی، هتل‌ها و رویدادهای گردشگری در این سامانه ثبت می‌شود.

کد خبر 409175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.