نامگذاری میدانی در کانی‌سور به نام شهید قاسم سلیمانی

شهردار کانی سور از توابع شهرستان بانه گفت: در راستای مصوبه شورای اسلامی شهر و ماندگاری نام سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، میدانی در این شهر به نام این سردار بزرگ نامگذاری شد.

به گزارش ایمنا، ابراهیم حیدری، اظهار کرد: این نامگذاری در راستای مصوبه شورای اسلامی شهر و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نام سردار شهید سلیمانی نامگذاری شد.

وی با اشاره به نقش سردار سلیمانی در تامین امنیت منطقه و مقابله با تروریست‌ها افزود: کمترین کاری که شهرداری و شورای اسلامی کانی سور در برابر خدمات سردار بزرگ شهید سلیمانی انجام داد این بود که بهترین میدان شهر به نام ایشان نامگذاری شود که این اقدام در ایام دهه فجر محقق شد.

شهردار کانی سور ادامه داد: سردار شهید قاسم سلیمانی اسوه مقاومت، شجاعت و استکبار ستیزی است و با وجود شهادتش، ادامه راهش استوار است نام وی برای همیشه در اذهان تاریخ ایران اسلامی و منطقه و جبهه مقاومت خواهد ماند.

حیدری اضافه کرد: امسال در شهر کانی سور سه میدان حوته وانان، میدان ساعت و میدان خروجی شهر به سمت شهرستان سردشت با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به صورت امانی بهسازی و ساماندهی شد.

وی گفت: یک هزار و ۲۰۰ متر فاضلاب شهر کانی سور نیز امسال با اعتبار سه میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب شهری ساماندهی شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 409172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.