آئین کلنگ‌زنی محور جویبار به‌کوهی خیل برگزار شد

آئین کلنگ زنی محور جویبار به کوهی خیل به‌نام‌سردار شهید سلیمانی انجام شد.

به گزارش ایمنا، همت محمدنژاد شهردار جویبار در مراسم کلنگ زنی محور کوهی خیل به جویبار که به‌نام سردار شهید سلیمانی مزین شد، اظهار کرد: تعریض محور جویبار به کوهی خیل با همکاری شهرداری جویبار، شهرداری کوهی خیل و اداره راهداری به‌صورت مشترک در حال انجام است.

وی با گرامیداشت یاد شهدا، امام (ره) و دهه مبارک فجر تصریح کرد: جویبار در ریل توسعه پیشرفت بوده و در این راستا حرکت رو به رشدی خواهد داشت.

شهردار جویبار خاطرنشان کرد: در مدت پنج ماه اخیر از حدود ۵۰۰ کوچه و خیابان آسفالت نشده با توجه به ضعف شهرداری‌ها در مقوله بودجه تاکنون ۳۰ کوچه به هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیو ن ریال آسفالت شده است.

محمدنژاد ادامه داد: روند آسفالت در سال ۹۹ نیز ادامه دارد و در مقوله تفکیک زباله و پسماند نیز سوله‌ای قبل از عید افتتاح می‌شود.

وی گفت: میدان سپاه تا آزادگان به طول هزار و ۳۰۰ متر رفیوژ، تعریض و آسفالت با بودجه‌ای بالغ بر شش میلیارد ریال که با حمایت رییس سازمان برنامه بودجه انجام و سه میلیارد تومان نیز برای محور سردار سلیمانی در نظر گرفته شد که این پروژه به‌صورت رسمی کلنگ‌زنی و روشنایی رفیوژ آن در دستور کار قرار گرفته که از وسط چهار بانده می‌شود و در سال آینده در هفته دولت این محور افتتاح خواهد شد.

شهردار جویبار با تاکید بر اینکه محور جویبار به کوهی خیل به دریا متصل می‌شود، افزود: اتمام این محور باعث رضایت‌مندی مردم خواهد شد، برآورد این محور ۱۰ میلیارد ریال است که از معاون عمرانی خواستار حمایت هستیم.

وی بیان کرد: افتتاح پروژه رفیوژ میانی، اجرای روشنایی خیابان بحر خزر و میدان آزادگان از دیگر برنامه‌های شهرداری جویبار بود و این پروژها با متراژ هزار و ۲۰۰ متر و اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار جویبار خاطرنشان کرد: این پروژه با هدف سامان دهی و بهبود عبور ومرور و کاهش تصادفات اجرا شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 409163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.