۴۸۱ اصفهانی در حوادث سقوط از ارتفاع آسیب دیدند

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: دی ماه سال جااری ۴۸۱ نفر از شهروندان استان اصفهان به دلیل حادثه سقوط از ارتفاع آسیب دیدند.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اکثر ماموریت‌های دی ماه ۹۸ مربوط به ماموریت‌های غیرتصادفی است، اظهار کرد: در دی ماه حدود ۱۳ هزار و ۴۰۸ ماموریت شهری غیرتصادفی و دو هزار و ۶۳۹ ماموریت جاده‌ای غیرتصادفی و در کل ۱۶ هزار و ۴۷ ماموریت غیرتصادفی داشته‌ایم و چهار هزار و ۷۶۴ ماموریت مربوط به تصادفات جاده‌ای و شهری استان است.

وی ادامه داد: در دی ماه امسال بیشترین تماس‌ها با مرکز اورژانس در خصوص مشکلات قلبی بوده و حدود یک هزار و ۸۸۵ تماس در این زمینه با مرکز داشته‌ایم و بعد از آن مشکلات تنفسی با ۸۷۷ تماس در این مورد بیشترین آمار تماس‌ها به مرکز اورژانس استان بوده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اینکه مسمویت با گاز کربن دی اکسید نیز آمار قابل توجهی دارد و افراد باید در فصل سرد سال در این ارتباط مراقبت‌های بیشتری داشته باشند، افزود: مسمویت با گاز کربن دی اکسید در دی ماه حدود ۱۱۴ نفر در استان را نیازمند مراقبت‌های اورژانسی کرد و سایر تماس‌ها با مرکز اورژانس استان مربوط به حوادث سقوط با آمار ۴۸۱ نفر و زنان‌وزایمان با ۳۷ مورد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد اعزام‌های شهری با آمار ۱۰ هزار و ۹۷۴ بیشتر از تعداد اعزام‌های جاده‎ای با دو هزار و ۵۵۵ اعزام بوده است و که ۱۳ هزار و ۵۲۹ اعزام به انتقال افراد به بیمارستان انجامیده و سه هزار و ۸۳۷ نفر در استان با درمان‌های سرپایی مشکلشان حل شده است.

عابدی با توضیح اینکه در دی ماه تماسی در ارتباط با غرق‌شدگی به مرکز اورژانس استان نداشته‌ایم، تصریح کرد: آمار مربوط به اعزام هوایی و موتوری نیز در استان صفر و اورژانس استان در این ماه حدود ۳۵ احیای موفق داشته است.

کد خبر 409162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.