مجیدی: هیچ تیمی نمی‌تواند یک‌دست‌ترین استقلال تاریخ را شکست دهد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌توانم حساسیت بازی با پرسپولیس را کتمان کنم.

به گزارش ایمنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: برای اولین بار است که این همه خبرنگار را در نشست خبری می‌بینم ولی امیدوار هستم که فردا هر دو تیم شاهد یک بازی خوب باشند.

نمی‌توانم حساسیت بازی با پرسپولیس را کتمان کنم

وی افزود: بازی با پرسپولیس هم برای ما و هم برای طرفداران استقلال بازی مهمی است. هم بازیکنان ما و هم حریف تلاششان را برای این مسابقه دو برابر خواهند کرد. بدون شک نمی‌توانم حساسیت بازی با پرسپولیس را کتمان کنم.

سرمربی آبی پوشان ادامه داد: حساسیت بازی با پرسپولیس را درک می‌کنم. سه بازی در ۸ روز انجام داده‌ایم. پرواز و سفر داشتیم. من فکر می‌کنم دلیل مصدومیت دیاباته همین موضوع بود. من با باشگاه هم صحبت کردم و با دکترهای تیم هماهنگ کردیم که بازیکنان مصدوم نمی‌توانند بلافاصله بعد از مصدومیت وارد تمرینات گروهی شوند. من آقای ربانی را به همین خاطر آورده‌ام تا بازیکنانی که مصدوم هستند برنامه ریکاوری‌شان را زیر نظر ایشان انجام بدهیم. غلامی، یزدانی و کارگر بازیکنان مصدوم ما هستند.‌

تیم‌های بازنده حواسشان به تیم‌های برنده است

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که در غیاب دیاباته آیا ممکن است روند هجومی این تیم تحت تأثیر قرار بگیرد، گفت: دیاباته مسلماً بازیکن تأثیرگذاری است و این موضوع را در بازی‌های گذشته نشان داده است، ولی ما در ساختار دفاع و حمله شیوه‌ای داریم که هر بازیکنی در این ساختار قرار بگیرد، می‌تواند همان کار بازیکن قبلی را انجام دهد. من روز گذشته با بازیکنانم صحبت کردم و از آنها خواستم برای بردن تمرکز کنند. فراموش نکنید تیم‌های برنده همیشه روی برد تمرکز می‌کنند و تیم‌های بازنده کارشان این است که حواسشان به تیم‌های برنده است. تیمی که می‌خواهد ببرد باید روی برد تمرکز کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا ممکن است مهدی ترابی و وحید امیری فردا برای شما که با سیستم ۳ دفاعه بازی می‌کنید خطرساز ظاهر شود، گفت: فکر می‌کنم شما به جواب سوال قبلی دقت نکردید. تیم‌های برنده روی برد تمرکز می‌کنند و تیم‌هایی که بازنده هستند روی تیم برنده تمرکز کرده بودند. آیا متوجه صحبت من شدید؟

هیچ تیمی نمی‌تواند یک‌دست‌ترین استقلال تاریخ را شکست دهد

خبرنگاری گفت زمانی که گواردیولا سرمربی بارسا شد، مدعی شد که می‌خواهد مسی را تبدیل به بازیکن جهانی کند، اما مسی مربی‌اش را تبدیل به بهترین مربی دنیا کرد. آیا مهدی قائدی می‌تواند شما را بهترین مربی ایران کند که مجیدی در واکنش به این سوال، عنوان کرد: قائدی در ۴ الی ۳ بازی گذشته عالی کار کرده و علاوه بر این بازیکن ۴-۳ بازیکن دیگر ما می‌توانستند فیکس تیم ملی هم باشند. اینکه کدام بازیکن، مربی را بالا می‌برد و یا بالعکس در تیم ما مفهومی ندارد. بارها گفته‌ام این تیم یک‌دست‌ترین تیم تاریخ استقلال است و افتخار می‌کنم سرمربی این تیم هستم. به همین دلیل به خاطر یک‌دستی و یکدلی که در تیم ما وجود دارد هیچ تیمی نمی‌تواند استقلال را شکست دهد.

وی در خصوص اینکه آیا امکان دارد فردا از مدافع بلغارستانی در ترکیب تیمش استفاده کند، تصریح کرد: چون او مدت کمی است به تیم ما اضافه شده بعید است چنین تصمیمی بگیرم.

فردا شاهد یکی از جذاب‌ترین دربی‌ها خواهیم بود

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه معمولاً دربی‌ها در یک دهه اخیر جذاب نبوده و آیا فردا تیمش را با تفکرات هجومی به زمین می‌فرستد یا خیر، اظهار داشت: وقتی استقلال را تحویل گرفتم تنها نکته‌ای که خیلی‌ها به آن اهمیت ندادند که ساختار دفاعی تیم را تقویت کردم. چون استقلال در خط حمله فوق‌العاده بود. ما در سه بازی آخرمان فقط ۸ موقعیت به رقبا دادیم و تیم الریان فقط ۲ موقعیت در محوطه جریمه استقلال داشت. برای من مهم نیست استقلال چند گل می‌خورد، ولی مهم این است که دو برابر گل خورده گل بزند، بنابراین فوتبال فردای استقلال هجومی و اگر دربی‌ها در این چند سال خوب از آب درنیامده به خاطر حساسیت آن است. من از تماشاگران می‌خواهم فردا فقط تیم‌های خود را تشویق کنند، چون این فحاشی‌ها باعث می‌شود کیفیت بازی پایین بیاید. مطمئن هستم فردا یکی از جذاب‌ترین دربی‌ها را شاهد خواهیم بود.

وی در مورد اینکه فردا با چه ترکیبی مقابل پرسپولیس بازی خواهید کرد و آیا تغییر خواهید داد یا نه گفت: فردا این مسئله را در بازی خواهید دید.

امیدوارم فردا یک ورزشگاه پر از تماشاگر را ببینیم

سرمربی استقلال در مورد اینکه نظر شما در مورد اختلال در بلیت فروشی بازی چیست، اظهار داشت: من خیلی از مسائلی که نوری فر گفت را اطلاع ندارم اما قطعاً هرچه تماشاگر بیشتر در روزشگاه وجود داشته باشد انگیزه بازیکنان هم بیشتر می‌شود. از فوتبال ما فقط تماشاگرش باقی مانده، امیدوارم فردا یک ورزشگاه پر از تماشاگر را به همراه یک بازی سالم را شاهد باشیم.

به گزارش فارس، نوری فر مدیر رسانه‌ای استقلال همچنین با اشاره به دو تماشاگر بلوچستانی گفت: حسین و امیرحسین به دعوت آقای فرهاد مجیدی در تمرین استقلال به عنوان مهمان حاضر خواهند شد.

رویایی داشتم که سرمربی استقلال شدم

مجیدی در مورد هدفش با تیم استقلال گفت: من همواره گفته‌ام از مواردی که بیان می‌کنید انرژی خاصی می‌گیرم. من وقتی سرمربیگری استقلال را قبول کردم رؤیا و تصوراتی داشتم. تخیلات بالاترین انرژی را به ما می‌دهد. ما قطعاً با هواداران و بازیکنان خوبی که داریم و با یکدلی و صداقت تلاش می‌کنیم تا موفق شویم.

وی در مورد اینکه برای بازی فردا سورپرایزی دارید یا نه، گفت: نه سورپرایزی ندارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که اظهار داشت فردا مثل بازی با الریان با ۳ هافبک بازی خواهید کرد گفت: فردا در بازی همه چیز مشخص خواهد شد.

کد خبر 409160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.