نام‌گذاری بزرگ‌ترین میدان شمال‌غرب کشور به نام سردار سلیمانی

سرپرست شهرداری هیدج گفت: میدان بزرگ ورودی شهر هیدج که بزرگ‌ترین میدان شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود، به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد.

به گزارش ایمنا، ناصر مرسلی اظهار کرد: پس از شهادت سپهبد سلیمانی با پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر هیدج و با هماهنگی و تأیید شورای تامین شهرستان، میدان تازه احداث در ورودی شهر هیدج به نام سردار سلیمانی نام‌گذاری شد.

وی افزود: در راستای زنده نگه داشتن یاد این سردار بلندآوازه و نماد مقاومت ملت ایران در نامه ارسالی شهرداری به رئیس شورای اسلامی شهر، پیشنهاد شد به پاس رشادت‌ها و فداکاری‌های فرمانده سپاه قدس یکی از معابر یا میادین اصلی شهر هیدج به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شود که با صلاحدید و تصویب شورای شهر، این موضوع تحقق یافته و میدان بزرگ ورودی شهر که در راستای اجرای پروژه ایمن‌سازی و اصلاح هندسی ورودی شهر احداث شده است، به نام سردار حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

مرسلی با بیان این‌که دو میدان شرقی و غربی احداثی در جاده ترانزیت نیز به ترتیب به نام میدان صنعت و میدان کارآفرین نام‌گذاری شد، ادامه داد: به زودی شاهد نصب تابلوهای این سه میدان خواهیم بود.

سرپرست شهرداری هیدج با اشاره به این‌که بی‌گمان نسل‌های بعدی دلاور مردانگی‌های این بزرگ‌مرد ایرانی را می‌ستایند و برای پاسداری از راه شرافت‌مندانه او جانانه یاد و نامش را زنده و جاویدان خواهند ساخت، گفت: از این بعد بایستی بزرگ‌ترین تندیس ایرانی را به عنوان نماد ایران بزرگ و عظیم، به نام سردار حاج قاسم سلیمانی ساخت و طراحی کرد تا چهره معصوم و مقتدر این سردار ایرانی تا ابد در یاد و دل‌های ما ایرانی‌ها زنده و مانا شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 409156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.