توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری زنجان

مدیر سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان گفت: این سازمان با اجرای چند پروژه بزرگ برای الکترونیکی کردن خدمات شهرداری برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش ایمنا، منیژه ناظری اظهار کرد: هدف از الکترونیکی کردن خدمات شهرداری‌ها در سراسر کشور، ارایه خدمات به شهروندان با استفاده از ابزارهای نوین حوزه فناوری اطلاعات است.

وی افزود: روند رو به گسترش مسائل شهری و توسعه و تنوع شهرداری‌ها و نیز رشد فزاینده جمعیت شهری، شهرداری‌ها را ناگریز به بهره‌گیری از تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا کرده است.

مدیر سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان اضافه کرد: بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و فنی در جهت ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بازنگری و بهبود رویه‌های جاری به روش‌های بهینه و موثر در شهرداری، نظارت هوشمند و مستمر به ارتقای خدمات شهری و کیفیت با استفاده از آموزش فراگیر کارکنان و شهروندان از راهبردهای شهرداری الکترونیکی زنجان است که در دستور کار این سازمان قرار دارد.

ناظری عنوان کرد: اتوماسیون شهرسازی، سامانه پرداخت عوارض خودرویی، کارت شهروندی، سامانه پردیس (آرامستان‌ها)، سیستم اتوماسیون مالی و اداری، اپلیکیشن‌های چشم شهروند، گردشگری و درخواست‌های مردمی ۱۳۷ از اقدامات انجام شده توسط این سازمان در راستای الکترونیکی کردن خدمات شهرداری زنجان است.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق شهر هوشمند باید امکانات زیرساختی را توسعه داد و در این راستا مدیریت شهری در تلاش است در این زمینه خدماتی که به مردم ارایه می‌دهد به‌صورت الکترونیک باشد.

منبع: ایرنا

کد خبر 409146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.