نخستین رویداد تولید انیمیشن در حال برگزاری است

حوزه هنری کودک و نوجوان جایزه ویژه «بهترین مدیریت نیروی انسانی» در نخستین رویداد تولید انیمیشن با موضوع زندگی شهید قاسم سلیمانی را اهدا می‌کند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، اسدالله دیانتی دبیر این رویداد، عنوان کرد: نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن از روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه آغاز شده و تا جمعه ۱۸ بهمن‌ماه با محوریت زندگی و سیره اخلاقی شهید سپهبد قاسم سلیمانی در باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد با حضور هنرمندان ۱۵ استان کشور و شرکت ۹۴ انیمیشن‌ساز در قالب ۲۵ تیم برگزار می‌شود و این تیم‌ها در یک ماراتن ۷۲ ساعته، نسبت به تولید انیمیشن‌های کوتاه با محوریت زندگی و سیره اخلاقی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اقدام می‌کنند.

دبیر نخستین رویداد تولید انیمیشن با اشاره به جایزه ویژه بهترین مدیریت نیروی انسانی که از سوی حوزه هنری کودک و نوجوان اهدا می‌شود ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در این رویداد، بحث مدیریت نیروی انسانی است؛ یعنی تیم‌ها به لحاظ مدیریت زمانی و مدیریت نیروی انسانی بهترین عملکرد و برنامه‌ریزی را داشته باشند. تیمی که از نظر مدیریت نیروی انسانی از همه بهتر باشد مشمول یک جایزه ویژه می‌شود.

دیانتی گفت: منتورها به صورت شبانه‌روزی در این ۷۲ ساعت با تیم‌ها ارتباط دارند و به شناسایی بهترین تیم از نگاه مدیریت نیروی انسانی می‌پردازند.

وی با تاکید بر این مطلب که حوزه هنری کودک و نوجوان تاکنون از بسیاری از رویدادهای مربوط به زندگی و سیره شهید سپهبد قاسم سلیمانی حمایت کرده است گفت: پس از پایان رویداد در صبح جمعه و داوری آثار، جوایز اهدا می‌شود و تولیدات برتر که انیمیشن‌هایی با زمان یک تا سه دقیقه است، از طریق رسانه ملی به نمایش در خواهد آمد.

یادآور می‌شود، نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن به همت شتاب دهنده رضوان و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت فضای مجازی صدا و سیما و شبکه کودک در حال برگزاری است.

کد خبر 409145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.