نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش با حفظ و ارتقای توان رزمی خود در کنار سایر نیروهای مسلح، آمادگی پاسخ‌گویی به هر نوع تهدید در هر سطحی را دارد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) با اشاره به آمادگی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در اجرای مأموریت‌های محوله گفت: نیروی هوایی ارتش از ۱۹ بهمن سال ۵۷ همچنان بر عهد و پیمان خود استوار بوده و با حفظ و ارتقای توان رزمی خود در کنار سایر نیروهای مسلح، آماده پاسخ‌گویی به هر نوع تهدید در هر سطحی است.

وی با اشاره به اینکه نیروی هوایی ارتش بهترین شرایط خود طی ۴۰ سال گذشته را دارد و امروز ساخت و نگهداری تمامی پرنده‌ها اعم از هواپیماهای جنگی، شکاری و پهپادها در داخل کشور انجام می‌شود اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش ضمن حفظ تمامیت ارضی و منافع ملی آمادگی اجرای مأموریت در اقصی نقاط کشور و هر جایی را که سلسله‌مراتب فرماندهی صلاح بدانند را دارد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ارتقای روحیه خودباوری در سطح کشور و نیروهای مسلح بوده است، گفت: نیروی هوایی ارتش با اتکا به این دستاورد مهم تاکنون توانسته روی پای خود بایستد و تجهیزات خود را به‌روز و جنگنده‌هایش را آماده پرواز نگه‌دارد.

کد خبر 409140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.