شهر اصفهان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: سیاست اصلی عمرانی مدیریت شهری تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و آغاز پروژه‌های مطرح و تأثیرگذار در شهر است.

ایرج مظفر در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد:  ایجاد خط دو مترو اصفهان به سرعت در دست اجرا است و از دو جبهه کاری، فعالیت‌ها انجام می‌شود به طوری‌که در حال حاضر ۱۰ ایستگاه از ۱۶ ایستگاه خط دو مترو در حال احداث است.

وی ادامه داد: شفت جبهه دوم خط دو متروی اصفهان از سمت ایستگاه مدرس نجفی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا خردادماه سال آینده اجرا و عملیات حفاری آن از مردادماه سال ۹۹ آغاز خواهد شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تأکید کرد: در شورای معاونان و مدیران کلانشهر به گونه‌ای برنامه‌ریزی می شود تا هدف تسریع در عملیات و انجام کار و رفع معضلات چندین ساله که گریبانگیر شهر اصفهان است محقق شود.

وی تصریح کرد: شهروندان انتظار دارند اطلاعاتی از پروژه‌ها در اختیار داشته باشند و بدانند در شهر چه هزینه‌هایی می‌شود.

مظفر گفت: در این دوره، مدیریت شهری با سیاست تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و آغاز پروژه‌های تأثیرگذار با استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود در شهر تنها در بخش عمرانی علاوه بر اجرای ابر پروژه‌های خط دو قطار شهری، حلقه حفاظتی، مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان، تقاطع‌های غیرهمسطح، سالن گلستان شهدا و پایانه‌های مسافربری نسبت به اجرای حدود ۳۳۰ پروژه در سطح مناطق با مبلغ قراردادهای منعقد شده بالغ بر هزار میلیارد تومان در خط دو پروژه قطارشهری و ۷۳۶ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهرداری اقدام کرده است.

وی افزود: این حرکت در وضعیت اقتصادی فعلی، ثبات نداشتن قیمت‌ها، همخوان نبودن قوانین برای گرفتن تصمیمات متناسب در برخی بخش‌ها، ایرادات بخش‌های نظارتی، محدودیت‌های ترافیکی، معارضات ملکی و تأسیساتی صرفاً به همت و عزم جدی، حضور و پیگیری مستمر مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و همراهی مدیران استانی و شهری میسر شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اقدامات عمرانی بزرگ و کوچک در شهر اصفهان، آن را به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل ساخته تا برگ زرین دیگری را برای اجرای همزمان این تعداد پروژه و با این مبلغ در اقدامات عمرانی شهری به افتخارات خود بیفزاید.

کد خبر 409123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.