کسب‌ و کارهای نوپای پزشکی توانمند می‌شود

توسعه زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی حوزه تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی و آزمایشگاهی، هدف از برگزاری رویدادی است که کسب‌وکارهای نوپا و توانمند این صنعت را شناسایی و به آن‌ها تسهیلات ارائه می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دومین رویداد کارآفرینی فناوری‌های تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی و آزمایشگاهی، با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی کشور، شتاب‌دهنده تخصصی سکو و صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد فناورانه، گسترش زیست‌بوم کارآفرینی و نوآفرینی با تمرکز بر حوزه تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی و آزمایشگاهی است که پنجشنبه ۱۵ اسفندماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

محمدحسین ربیعی، دبیر علمی و مجری دومین رویداد کارآفرینی فناوری‌های تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی و آزمایشگاهی با اشاره به این‌که همه کسب‌وکارهای نوپا و توانمند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند، گفت: متقاضیان می‌توانند تا پنجشنبه اول اسفندماه امسال ایده‌های کسب‌وکار و یا محصولات اولیه خود را ارائه کنند.

این ایده‌ها می‌تواند در گروه‌های مختلف گجت‌های پوشیدنی، تجهیزات زیبایی، تجهیزات مراقبت خانگی، تجهیزات خودمراقبتی، تجهیزات، لوازم و مواد یکبار مصرف با محورهای پایش، کنترل، کاهش و تسکین درد بیمار، بهداشت، مراقبت، کنترل و درمان، بارداری، فرزند پروری و سالمندی ارائه شود.

ربیعی با اشاره به این‌که شتاب‌دهنده تخصصی سکو به عنوان برگزار کننده این رویداد است، بیان کرد: این شتاب‌دهنده شرایطی را مهیا کرده است تا تیم‌ها پس از ثبت نام در رویداد، خدمات مشاوره‌ای کسب‌وکار را به صورت رایگان و مجازی دریافت کنند.

این رویداد با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، دانشگاه صنعتی شریف، اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اداره تجهیزات پزشکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شتاب‌دهنده تخصصی سکو و غیره برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در این رویداد در صورت کسب امتیازات لازم و انتخاب به عنوان تیم برتر، می‌توانند از تسهیلات شتاب‌دهی، جوایز نقدی و حمایت‌های مادی و معنوی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی و جمعی از حامیان این رویداد برخوردار شوند.

کد خبر 409107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.