۱۵۰ صندلی ورزشگاه وحدت آستارا در آتش سوخت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا از مهار آتش‌سوزی ورزشگاه وحدت این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه حدود ۱۵۰ صندلی و بخشی از بتون جایگاه تماشاچیان و قسمتی از پیست سلامت این ورزشگاه در آتش سوخت.

ایرج خلیلی رشید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این آتش‌سوزی در ساعت ۱۹:۴۳ شب گذشته به سازمان آتش‌نشانی آستارا اطلاع داده شد و دو آتش نشانان به همراه یک دستگاه خودرو به محل حادثه در خیابان فارابی اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشان بلافاصله به اطفای حریق اقدام و آتش را در مدت ۱۰ دقیقه مهار کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا ادامه داد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت، اما به حدود ۱۵۰ عدد صندلی و بخشی از بتون جایگاه تماشاچیان و قسمتی از پیست سلامت ورزشگاه وحدت خسارت جدی وارد شد.

خلیلی‌رشید اضافه کرد: علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۸ نیروی انسانی و هشت خودروی سنگین، نیمه سنگین، امداد و آب رسان فعالیت می‌کند، تصریح کرد: در ۲۵ سال گذشته حادثه آتش‌سوزی ورزشگاه در آستارا گزارش نشده است و در این حادثه نیز عامل انسانی دخالت داشته است.

به گزارش ایمنا، پیست سلامت تازه ساخت ورزشگاه وحدت قرار بود همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد که در این حادثه به آن خسارت جدی وارد شد.

کد خبر 409098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.