نقش‌آفرینی زنان در جامعه تضادی با نقش مادری ندارد

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: ابتدایی‌ترین نقش هر زنی نقش مادری است و این نقش‌ها هیچ تضادی با وظیفه‌گران قدر مادری ندارد زیرا بدون مردان، زنان موفق نبوده و بدون زنان مردان موفق نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ونوس عامری شب گذشته (سه‌شنبه) در آئین نکوداشت بانو «سِتی فاطمه» از زنان فرهیخته قرن نهم هجری و همسر امیرچقماق حاکم یزد در عصر تیموری، اظهار کرد: بانو ستی فاطمه در یزد نمایشی از مدیریت و توانایی از خود بروز داد و نقش زنان در تاریخ را مؤثر و ماندگار کرد.

وی افزود: زنان در گذشته در صلح و آرامش جامعه را اداره می‌کردند و در زمینه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و.. در کنار مردان زحماتی را متحمل و در جامعه نقش‌آفرینی می‌کردند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه اسلام زمینه رشد و شکوفایی و امنیت زنان را فراهم کرد، ادامه داد: پس از انقلاب فضای امن برای زنان به وجود آمد و زنان فرصت را غنیمت شمرده و وارد این عرصه‌ها شدند و هر کدام ستارگان آسمان ایران هستند و این جدای از وظیفه مادری نیست.

وی گفت: ابتدایی‌ترین نقش هر زنی نقش مادری است و این نقش‌ها هیچ تضادی با وظیفه‌گران قدر مادری ندارد زیرا بدون مردان، زنان موفق نبوده و بدون زنان مردان موفق نخواهند بود.

کد خبر 409078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.