کالدرون و اسکوچیچ گزینه‌های سپاهان

به نظر می‌رسد انتقال ژنرال به تیم ملی در حال نهایی شدن و سپاهان نیز در فکر جایگزینی او با کالدرون و اسکوچیچ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "بچه غول" از احتمال درخشش دوباره مهدی قائدی در پیراهن استقلال نوشت، درخششی که تحقق آن در مقابل سرخپوشان رویایی ترین اتفاق ممکن برای بهترین گلزن این فصل استقلال است.

"گل" با عنوان "گابریل کالدرون" از گزینه جانشینی سپاهان برای نیمکت این تیم بعد امیر قلعه نویی نوشت، گزینه‌ای نام آشنا و موفق که شاید بهترین گزینه جایگزینی ژنرال است، البته که با توجه به مخالفت باشگاه سپاهان به سرمربیگری قلعه نویی در تیم ملی احتمال رفتن امیر نیز از اصفهان پایین آمده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "امیر و تیم ملی، مثل یحیی و پرسپولیس؟ "از احتمال تکرار داستان یحیی و پرسپولیس برای قلعه نویی نوشت، موضوعی که با وجود تلاش سپاهان برای ماندن ژنرال با میل او به تیم ملی محقق می‌شود و باید ایستاد و دید میل قلعه نویی به تیم ملی یا تلاش سپاهان کدام یک پیروز میدان خواهند شد.

"هدف" اما اسکوچیچ را جانشین امیر قلعه نویی روی نیمکت سپاهان می‌داند و با عنوان "تعویض در حد تیم ملی" نفت آبادان را قربانی جدید نیمکت تیم ملی قلمداد کرد، تیمی که روزهای اوجی را با دراگان اسکوچیچ تجربه کرد و حتی سپاهان را به چهار گل شکست داد و حالا سرمربی همان تیم گزینه نیمکت سپاهان شده است.

"ایران ورزشی" با عنوان "ممنوع التصویر؟ " از کنسل شدن حضور علیرضا فغانی در دو برنامه تلویزیونی خبر داد و موضوع ممنوع التصویر شدن احتمالی او را دلیل این موضوع دانست، البته که این احتمال با توجه به رفتن فغانی به استرالیا دور از ذهن نیست.

"پیروزی" با عنوان "در انتظار صف" و قرار دادن این عنوان در فرمت سایت خرید بلیط دربی از مشکلات این سایت نوشت، سایتی که در روزهای قبل از بازی‌های بزرگ دچار اختلال می‌شود و این موضوع باعث اعتراض تعداد زیاد هواداران شده است‌.

"صدای سپاهان" با عنوان "نکند اولویت چهارم در حال سبقت از سه اولویت اول است" به احتمالات حضور قلعه نویی در تیم ملی دامن زد، موضوعی که حال متحمل‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.

"سبز سبزم" با عنوان "تماس‌ها از اصفهان باعث این اشتباه شد" از اظهارات محمدرضا خلعتبری بازیکن سابق ذوب آهن نوشت که برگشت خود به اصفهان را یک اشتباه تلقی کرده است.

کد خبر 409067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.