۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
باغبادران شهر بدون متکدی

شهردار باغبادران گفت: به دلیل بافت طایفه‌ای و بومی شهر باغبادران حضور متکدیان در شهر باغبادران بسیار انگشت شمار  است.

حجت‌الله امینی باغبادرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، مسئله تکدی‌گری را از جمله معضلات و آسیب‌های اجتماعی در جوامع در حال توسعه دانست و اظهار کرد: امروزه تکدی‌گری به یکی از روش‌های کسب و کار تبدیل شده و در این بین متکدیان بسیاری از مرزهای اجتماعی را شکسته‌اند تا انتظارات و نیازهایشان توسط دیگران برآورده شود.

وی افزود: البته به دلیل بافت طایفه‌ای و بومی شهر باغبادران حضور متکدیان در این شهر بسیار انگشت شمار است و برای ساعت‌های محدود و در ایام پیک و افزایش حضور گردشگران فعالیت می‌کنند.

شهردار باغبادران با بیان اینکه برای برخورد با پدیده نابهنجار تکدی‌گری ضمن ارایه تصویری واقعی از متکدیان باید به چگونگی و چرایی این پدیده در ابعاد اقتصادی و فرهنگی پرداخت، تصریح کرد: به دلیل محیط بومی شهر باغبادران، متکدیان عمدتاً از دیگر مناطق در این شهر حضور می‌یابند، اما وقتی می‌بینند نه تنها مردم شهر باغبادران بلکه گردشگران نیز پذیرش این موضوع را نداشته و فضا را برای فعالیت ناامن می بینند، شهر را ترک می کنند.

امینی با بیان اینکه شهروندان و گردشگران همواره از مدیریت شهری انتظار دارند برنامه‌های مشخصی را برای ریشه‌کنی تکدی‌گری اجرا کنند، عنوان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی در این زمینه همکاری خوبی را با شهرداری باغبادران داشته تا شهروندان و گردشگران کمتر با این معضل اجتماعی روبه‌رو شوند.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مواجهه با هر گونه تکدی‌گری با شماره‌های ۱۱۰ نیروی انتظامی یا ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 409060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.