معین: برای ارائه لیست به نتیجه ای نرسیده‌ایم

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان گفت: تعداد داوطلبان تأیید صلاحیت شده برای ارائه لیست کافی نیست؛ بنابراین در حال حاضر برای معرفی داوطلب و ارائه لیست به نتیجه‌ای نرسیده ایم.

فتح‌الله معین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فراخوان انتخاباتی حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات متشکل از تمامی احزاب است و در گذشته رویه به این گونه بود که این شورا با اجماع نظر اعضا، کاندیدهایی را برای حضور در انتخابات مشخص می‌کردند. در حال حاضر تعداد داوطلبان تأیید صلاحیت شده برای ارائه لیست کافی نیست؛ بنابراین انتخاب کاندیدا بر عهده احزاب گذاشته شده که بر اساس سیاست‌های خود کاندیداهایی را معرفی کنند.

وی افزود: تعداد داوطلبان تأیید صلاحیت شده برای ارائه لیست کافی نیست؛ بنابراین در حال حاضر برای معرفی داوطلب و ارائه لیست به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات رایزنی های مکرری را با هیئت مرکزی نظارت و اعضای شورای نگهبان داشتند و همواره تلاش کردند شرایط مناسب‌تری را برای مشارکت حداکثری ایجاد کنند.

معین خاطرنشان کرد: همه اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان بر حمایت از ناهید تاج الدین، تنها کاندیدای تأیید صلاحیت شده جبهه اصلاحات اصفهان تاکید دارند.

به گزارش ایمنا، حزب ندای ایرانیان روز گذشته طی فراخوانی اعلام کرد ″در راستای شکل گیری اهداف خود برای معرفی جوانان متخصص، پاکدست، خلاق و تحول طلب در عرصه‌های مدیریتی کشور برای اصلاح ساختارهای فرسوده و پیر سالار، قصد معرفی و حمایت از کاندیداهای متولد پس از انقلاب اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد. ″ در ادامه اطلاعیه این حزب آمده است ″بدین وسیله از تمام کاندیداهای تأیید صلاحیت شده که پس از ۲۲ بهمن ۵۷ متولد شده و دارای گرایش‌های اصلاح طلبانه و تحول خواهانه و تخصص در حوزه‌های کاری و علمی هستند و تمایل دارند مورد حمایت حزب قرار گیرند، دعوت می‌شود رزومه علمی، سیاسی، اجتماعی و کاری خود را حداکثر تا ۱۵ بهمن ماه به دفتر حزب ارسال کنند.″

کد خبر 409059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.