جدال شهرداری‌ها در ارومیه/ جنگ فولادی در سیرجان

هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال در حالی پیگیری خواهد شد که هم خانواده‌ها باید به مصاف هم بروند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان امروز –چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه- از ساعت ۱۶ با شش دیدار در شهرهای مشهد، مریوان، تهران، ارومیه، سیرجان و یزد پیگیری خواهد شد. بر اساس اعلام سازمان لیگ، اسامی داوران و ناظران دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

پیام خراسان – شهرداری ورامین؛ جدال ناکامان

پیام خراسان در سالن مهران مشهد میزبان شهرداری ورامین خواهد بود؛ تیم والیبال پیام خراسان هفته گذشته در یک دیدار خانگی با نتیجه سه بر یک مقابل شهروند اراک متوقف شد. تیم والیبال شهرداری ورامین که یک هفته پیش از پایان دور رفت قهرمانی نیم فصلش را جشن گرفت در هفته سیزدهم استراحت کرد.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته چهاردهم پیام خراسان با ۱۱ امتیاز در جایگاه دهم و شهرداری وارمین با ۲۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار برعهده محمد عشق دوست و مجتبی بیداریان خواهد بود همچنین اصغر حاج کاظمی و حسین پور کاشیان به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

راه‌یاب ملل مریوان سایپا تهران؛ جنگ امیدواران

راهیاب ملل در سالن زاگرس مریوان میزبان نارنجی پوشان سایپا خواهد بود؛ تیم والیبال راهیاب ملل هفته گذشته مچ شهرداری گنبد را خواباند و با نتیجه سه بر صفر پیروزی خود در آخرین دیدار دور رفت جشن گرفتند. نارنجی پوشان مدعی در آخرین هفته دور رفت خاتم اردکان قعر جدولی را با نتیجه سه بر صفر شکست دادند.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته چهاردهم تیم والیبال راهیاب ملل مریوان با ۱۲ امتیاز در جایگاه هشتم و تیم والیبال سایپا تهران با ۲۸ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار بر عهده داوود نافعی و احسان شرکایی خواهد بود همچنین امین‌اله برقی لشگری و علی امیدی به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

پیکان تهران – شهروند اراک؛ تقابل دوم‌های جدول

تیم والیبال پیکان تهران میزبان در سالن ساپکو میزبان شهروند اراک خواهد بود؛ تیم والیبال پیکان هفته گذشته در یک دیدار نفس گیر مغلوب شاگردان محمدی راد شد تا سپاهانی‌ها با نتیجه سه بر دو پیروز این دیدار باشند. تیم والیبال شهروند اراک در آخرین دیدار دور رفت موفق شد پیام خراسان را در مشهد با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته چهاردهم، تیم والیبال مدعی پیکان تهران با ۲۹ امتیاز در جایگاه دوم با هشت امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار برعهده وحید پورکاشیان و محمدرضا آقایی خواهد بود همچنین مسعود یزدان پناه به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهد داشت.

شهرداری ارومیه – شهرداری گنبد؛ جنگ شهرداری‌ها

تیم والیبال شهرداری ارومیه در سالن غدیر میزبان شهرداری گنبد خواهد بود؛ تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته سیزدهم دست به کار بزرگی زد و کاله مازندران را در یک دیدار خارج از خانه سه بر یک شکست داد. تیم والیبال شهرداری گنبد هفته گذشته در مریوان مقابل راهیاب ملل با نتیجه سر بر یک متوقف شد.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته چهاردهم، تیم والیبال شهرداری ارومیه با ۲۵ امتیاز در جایگاه پنجم و شهرداری گنبد با ۱۹ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار برعهده محمد شاهمیری و اسماعیل رزقی خواهد بود، همچنین بهرام سلیمانی و یونس حسن زاده به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

فولاد سیرجان ایرانیان فولاد سپاهان اصفهان؛ آزمایش شناسایی عیار فولاد

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در سالن گل گهر میزبان فولاد سپاهان اصفهان خواهد بود؛ تیم والیبال فولاد سیرجان هفته گذشته در یزد شهداب این شهر را با نتیجه سه بر یک شکست داد. تیم والیبال فولاد سپاهان اصفهان هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و تیم مدعی پیکان را در تهران با نتیجه سه بر دو مغلوب کرد.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته چهاردهم تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان با ۱۱ امتیاز در جایگاه نهم و با ۲۷ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار برعهده علیرضا قریب و مجید محسنی شوشتری خواهد بود، همچنین حمید حق بین و امیر صداقت به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

شهداب یزد کاله مازندران؛ قرعه آسان کاله

تیم والیبال شهداب یزد در آخرین دیدار این هفته میزبان کاله مازندران خواهد بود، تیم والیبال شهداب یزد هفته گذشته در یک دیدار خانگی با نتیجه سه بر یک مغلوب فولاد سیرجان ایرانیان شد. تیم والیبال کاله مازندران هفته گذشته در یک دیدار خارج از خانه میهمان شهرداری ارومیه بود که در نهایت با نتیجه سر بر یک مغلوب شد.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته چهاردهم، تیم والیبال شهداب یزد با ۱۰ امتیاز در جایگاه یازدهم و تیم والیبال کاله مازندران با ۲۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار بر عهده کیوان عابدزاده و مرتضی علایی خواهد بود همچنین خلیل یگانه مجد و شهباز صدری به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

کد خبر 409056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.