بهره برداری از ۶ پروژه عمرانی در یزد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: شش پروژه عمرانی با هدف آموزش شهروندی و ارتقای نشاط اجتماعی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ملازینلی در جمع خبرنگاران با تبریک دهه مبارک فجر و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به اشاره به پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: فرهنگسرای شهیدحسن پور با هدف ارتقای فرهنگ گردشگری در شهر یزد با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان احداث و آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: مرمت و بهسازی سالن ورزشی وحدت با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان و نوسازی زمین ساحلی محله شاه ابوالقاسم با هزینه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های این سازمان به شمار می‌رود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از ساخت چمن مصنوعی در پارک اختر و خانه ورزش درون محله‌ای در کنار حسینیه محمود آباد، مجموعه ورزشی و چمن مصنوعی آزادشهر به عنوان دیگر پروژه‌های آماده بهره برداری نام برد و تاکید کرد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه اعتباری معادل هفت میلیارد تومان برای مرمت فرهنگسرای شهرداری و باغ فخار در نظر گرفته شده است، اظهار امیدواری کرد: این پروژه‌ها بزودی به بهره برداری برسد.

ملازینلی توزیع متناسب امکانات در محلات را رویکرد اصلی این سازمان دانست و گفت: سعی کرده‌ایم امکانات بیشتری به مناطق کمتر برخوردار شهر ارائه کنیم چراکه در این محله‌ها دایره مشارکت شهروندان بیشتر است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر در حال اجرا است، عنوان کرد: برگزاری جشن انقلاب، اجرای سرود نمایش انقلابی، فضاسازی مجموعه راهپیمایی و شهری، تئاتر خیابانی، شب شعر و تکریم خانواده‌های شهدا از برنامه‌هایی است که با مشارکت سازمان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام می‌شود.

وی از همایش دختران حاج قاسم، برگزاری جشن مدارس، همایش دوچرخه سواری و برگزاری نمایشگاه کتاب به عنوان دیگر برنامه‌ها دهه فجر نام برد.

کد خبر 409055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.