امکان تغییر زمان و روز بازی را نداریم/ دو روز بعد از این مسابقه باید راهی امارات شویم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: چنین امکانی را اصلا نداریم که بازی به تعویق بیافتد چون دو روز بعد از این مسابقه راهی امارات هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجشنبه این هفته نفت مسجد سلیمان میزبان سپاهان اصفهان است. امروز اما این باشگاه با ارسال نامه‌ای عجیب به سازمان لیگ، خواستار تعویق این دیدار شد. نفتی‌های مسجد سلیمان علت را در نامه ارسالی همزمانی این مسابقه با دربی پایتخت که موجب می‌شود بسیاری از هواداران‌شان که می‌خواهند بازی استقلال و پرسپولیس را تماشا کنند و به استادیوم نیایند، ذکر کردند.

سپاهان اما برنامه پرفشاری دارد و در تقویم شلوغ دیدارهای بهمن‌ماه خود هیچ جایی برای تعویق یک مسابقه ندارد. آن‌ها پس از این مسابقه باید عازم امارات شوند تا روز سه‌شنبه مقابل العین به میدان بروند. قطر مقصد بعدی آن‌ها است و سپاهانی یک هفته بعد باید در دوحه با السد روبرو شوند. این پایان کار نیست و طلایی پوشان تنها چند بعد از این دو مسابقه حساس آسیایی خود باید در لیگ ابتدا مقابل پرسپولیس صدرنشین به میدان بروند و در ادامه در دربی اصفهان با ذوب آهن روبرو شوند.

رضا فتاحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با درخواست باشگاه مسجدسلیمانی، اظهار کرد: چنین امکانی را اصلاً نداریم که بازی بخواهد به تعویق بیافتد چون ما دو روز بعد از این مسابقه باید راهی امارات شویم. ما حتی بلیت‌های برگشت خودمان از مسجد سلیمان را در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تهیه کرده‌ایم و امکان تغییر زمان بازی نیز وجود ندارد.

سرپرست سپاهان در خصوص جریمه‌هایی که امروز از سوی کمیته انضباطی برای این باشگاه اتخاذ شده‌بود، حاضر به پاسخ‌گویی نشد و خاطرنشان کرد: این مسئله را از واحد حقوقی باشگاه سوال کنید.

کد خبر 409053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.