نفت مسجد سلیمان- سپاهان / دوئل سلاطین تساوی!

تیم فوتبال سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر در دیداری سخت مهمان نفت مسجد سلیمان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۶ تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان

پنجشنبه، ۱۷ بهمن، ساعت ۱۶

پخش زنده: شبکه‌های خوزستان، اصفهان و ورزش

ورزشگاه: شهید بهنام محمدی

داور: محمدحسین ترابیان

آخرین رویارویی: سپاهان صفر- نفت مسجد سلیمان صفر

شگفتی ساز لیگ در اندیشه شکاری دیگر

نفت مسجد سلیمان، تیم بدون شکست نیم فصل نخست لیگ برتر در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که در دیدار نیم فصل نخست دو تیم در ورزشگاه نقش جهان سپاهان را متوقف کرد، شاگردان مهدی تارتار که نیم فصل رویایی را پشت سر گذاشتند به غیر از سپاهان یقه استقلال، تراکتور و پرسپولیس را هم گرفتند و به هیچکدام باج ندادند.

نیم فصل دوم اما برای نفتی‌ها خوب آغاز نشد و آنها فعلاً برابر تراکتور و استقلال خارج از خانه شکست خورده‌اند، با این حال در اولین میزبانی نفت مسجد سلیمان از یکی از مدعیان لیگ در نیم فصل دوم، شاگردان تارتار در اندیشه کسب یک نتیجه مطلوب دیگر برابر سپاهان هستند، دیدار دو تیم در نیم فصل نخست با گلایه‌هایی که قلعه نویی بابت وقت کشی تیم مقابل داشت جنجالی شد و باید دید در دیدار برگشت چه حاشیه‌هایی انتظار این دیدار را می‌کشد.

شاگردان تارتار به خوبی راه تساوی را بلدند زیرا آنها با ۱۱ تساوی با اختلاف بیشترین تساوی را در بین تیم‌های لیگ برتری داشته‌اند و شاید متوقف کردن سپاهان حتی در مسجد سلیمان هم نتیجه بدی برای نفتی‌ها قلمداد نشود. نفت مسجد سلیمان و سپاهان مجموعاً ۱۹ تساوی در فصل جاری داشته‌اند.

نفت مسجد سلیمان که ۲۶ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی حضور دارد در دو دیدار که پس از شروع مجدد لیگ پشت سر گذاشته به ترتیب برابر نفت آبادان به برتری رسیده است اما هفته گذشته برابر استقلال با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

فرصت طلایی سپاهان برای کم کردن فاصله

سپاهانی‌ها پس از پیروزی هفته گذشته برابر فولاد با روحیه‌ای خوب تمرینات هفته جاری را پشت سر گذاشته‌اند و می‌خواهند با حفظ تمرکز و بی توجهی به حواشی مربوط به ماجراهای قلعه نویی و پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امتیازات کامل را از نبرد هفته نوزدهم برابر نفت مسجد سلیمان کسب کنند.

هرچند سپاهان تنها یک باخت در فصل جاری داشته است اما ۸ تساوی این تیم در ۱۸ هفته گذشته حسابی سپاهانی‌ها را اذیت کرده و عامل اصلی عقب ماندن آنها از پرسپولیس بوده است. آخرین بازی خارج از خانه سپاهان که با برد سپاهان همراه بوده به هفته هفتم باز می‌گردد و شاگردان قلعه نویی در ۵ دیدار قبلی خارج از خانه برابر پارس جنوبی، نساجی، شهر خودرو، صنعت نفت آبادان و ماشین سازی متوقف شده‌اند. این موضوع می‌تواند زنگ خطر برای قلعه نویی باشد زیرا او هرگز نمی‌خواهد در هفته‌ای که پرسپولیس دیداری سخت در دربی تهران برابر استقلال دارد امتیاز از دست بدهد.

سپاهان که تا این هفته ۵ امتیاز با صدر جدول و پرسپولیس فاصله دارد امیدوار است با توقف پرسپولیس در دربی تهران و پیروزی خودش برابر نفت مسجد سلیمان اختلاف امتیاز را کمتر کند و هفته آینده در دیدار خانگی برابر پرسپولیس بتواند با پیروزی برابر این تیم دوباره صدرنشین لیگ شود، موضوعی که البته دستیابی به آن سخت اما شدنی است.

سپاهان برای دیدار با نفت مسجد سلیمان کی‌روس استنلی را به خاطر ۴ اخطاره بودن و محمدرضا مهدی‌زاده و محمد ایران پوریان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. خبر خوش برای سپاهان اما رسیدن گولسیانی به این بازی است و او می‌تواند در خط دفاع زوج محمد طیبی باشد.

ترکیب احتمالی نفت مسجد سلیمان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، پیام ملکیان، مهدی رستمی، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، صادق صادقی، سجاد جعفری و میرهادی میرجوان

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، رضا میرزایی، محمد طیبی، گئورگی گولسیانی، علی مصلح، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و علی قربانی

کد خبر 409051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید صدریان IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    0 0
    بسمه تعالی با سلام این جای خوشحالیست که همزمان با دربی در مسجد سلیمان به مصاف نایب قهرمان دوره میرویم باید برای بازی منطقی اما سخت اماده بود انطورکه تا حال بازی شده با دقیق تر ظاهر شد حفظ هفتمی کم از قهرمانی ندارد مربی تارتار ایرانیست ورزشگاه شما ازادی نیست ولی این میزبانی برابر امیرخان که کاندید تیم ایرانست عالیست