طهرانی: اگر اصلاح طلبان صلاحیت ندارند چرا در مقام‌های کشوری مسئولیت گرفتند؟

دبیر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه اصفهان گفت: اگر اصلاح طلبان صلاحیت ندارند چرا در مقام‌های کشوری مسئولیت گرفتند؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی طهرانی شامگاه سه شنبه در نشست استاندار اصفهان با احزاب سیاسی اظهار کرد: در سالگرد انقلاب اسلامی باید مشی بنیانگذار جمهوری اسلامی را مد نظر قرار داد همان‌طوری که امام (ره) فرمودند میزان رأی ملت است یعنی نمایندگان فعلی نتیجه رأی ملت نیستند؟ متأسفانه از ابتدای دهه ۷۰ اصلاح طلبان همواره در معرض رد صلاحیت هستند و اعتراضات آنها نیز به جای نرسیده است. اگر اصلاح طلبان صلاحیت ندارند چرا در مقام‌های کشوری مسئولیت گرفتند؟ فردی که تا چندی پیش معاون استاندار بود رد صلاحیت شده است.

وی افزود: در میان اصلاح طلبان اصفهان به جز یک کاندیدا هیچ کاندیدایی تأیید صلاحیت نشده است از همین رو توانایی ایجاد شور انتخاباتی نیست اصلاح طلبان از ماه پیش ستاد انتخاباتی خود را راه اندازی کردند، اما امروز کاندیدایی برای شرکت در انتخابات برای اصلاح طلبان نمانده است.

دبیر حزب اتحاد ملت اصفهان تاکید کرد: داوطلبانی که به رد صلاحیت‌های خود اعتراض کردند به جز سردرگمی چیزی به دست نیاورده‌اند. زمانی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند رأی مردم حق‌الناس است پس این تفسیرها از کجا آمده است؟ از استاندار خواهش می‌کنم که موارد را به مسئولان انعکاس دهد.

کد خبر 409044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.