رقابت در بسیاری از حوزه های انتخابیه کاهش یافته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: برای تجدید نظر شورای نگهبان پیرامون نتایج تأیید صلاحیت شده‌ها تا ۲۲ بهمن ماه فرصت باقی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر قاسمی شامگاه سه شنبه در نشست با احزاب سیاسی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد داوطلبان نسبت به دوره دهم مجلس ۲۰ درصد افزایش یافته است و از مجموع یک هزار و ۲۴۲ نفر داوطلب در سطح استان اصفهان نهایتاً ۳۷۲ نفر تأیید صلاحیت شده‌اند و همچنین نهایتاً تا ۲۲ بهمن برای تجدید نظر شورای نگهبان پیرامون نتایج تأیید صلاحیت شده‌ها فرصت باقی است و نهایتاً ٢٣ بهمن کاندیداهای نهایی توسط فرمانداری‌ها اعلام و از ۲۴ بهمن ماه تبلیغات انتخاباتی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اینکه تا انتخابات دو هفته زمان باقی است متاسفانه تحرک و شور انتخاباتی را در جامعه شاهد نیستیم زیرا تعداد و تکثری که از سلایق قومی لازم بود با محدودیت روبرو شد و همچنین عدم استقبال فرهیختگان و برخی رد صلاحیت‌ها باعث ایجاد فضای موجود انتخابات شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تاکید کرد: در مکاتباتی که با وزارت کشور داشتیم تاکید شد که در تعداد بسیاری از حوزه‌های انتخابیه رقابت کاهش یافته است و از همین رو جذب مشارکت مردم نیز کاهش می‌یابد.

کد خبر 409037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.