نامگذاری بلواری در ابهر به نام "شهید قاسم سلیمانی"

شهردار ابهر گفت: بلوار وحدت " ابهر و خرم‌دره " به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری ‌شد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ذوالقدریها روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پس از شهادت سپهبد سلیمانی با پیشنهاد شهرداری، مصوبه شورای شهر و با هماهنگی شورای تامین به ریاست فرماندار، بلواری به نام سردار دل‌ها در ابهر نام‌گذاری شد.

وی افزود: پس از پیشنهاد رسمی به ریاست شورای شهر مبنی بر نامگذاری یکی از میدان‌ها یا معابر اصلی شهر به پاس رشادت‌های فرمانده سپاه قدس بنام شهید سلیمانی، این موضوع با قید فوریت مطرح و پس از بررسی و تصویب به شهرداری ابهر ابلاغ شود.

شهردار ابهر خاطرنشان کرد: بر این اساس بلوار وحدت ابهر و خرم‌دره به نام شهید بزرگوار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

ذوالقدریها با تاکید بر این مطلب که شهید سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود، گفت: ایشان هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان نداشت و زندگی خود را وقف مبارزه با ظالمان متجاوز کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام عظمای ولایت بود.

وی با اشاره به اینکه جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸ هرگز از تقویم دلهایمان پاک نمی‌شود و کینه استکبار و غرب همیشه در دلهایمان مشتعل است، افزود: جای روز مقاومت در تقویم بود که با آسمانی شدن شهید، محور مقاومت جان تازه گرفت و برای انتقام خواهی و استکبار ستیزی از آمریکا و حامیان غربی، عبری و عربی، توانمندتر از گذشته به پا می‌خیزد.

منبع: ایرنا

کد خبر 409012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.