فراخوان مسابقه هنری، ادبی "دفتر انقلاب" در گیلان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ، ورزشی شهرداری رشت از علاقمندان برای شرکت در مسابقه نقاشی و ادبی "دفتر انقلاب" به مناسبت گرامیداشت دهه فجر دعوت کرد.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا محمدی، اظهار کرد: فراخوان مسابقه نقاشی و ادبی دفتر انقلاب از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری رشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان انجام گرفته است.

وی رویدادهای دهه فجر ۵۷ و سایر موضوعات انقلابی و امام امت، ایثار و شهادت را از موضوعات مسابقه هنری عنوان و اضافه کرد: گروه سنی هفت تا ۱۸ سال می‌توانند در بخش مسابقه هنری شرکت کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت خاطر نشان کرد: اندازه آثار باید ۴ A با تکنیک آزاد باشد، روی آثار چیزی نوشته نشود، از کلاژ برجسته پرهیز شود.

محمدی با بیان اینکه ۱۸ بهمن آخرین مهلت ارسال آثار در بخش نقاشی است، اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در این بخش باید آثار خود را با مشخصات کامل شامل نام، نام خانوادگی، سال تولید، شماره همراه به آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به آدرس میدان انتظام و کوچه نظام پزشکی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه موضوع مسابقه ادبی داستان کوتاه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با عنوان "سفره انقلاب" و نامه ای به شهید قاسم سلیمانی با عنوان "نامه‌ای به سردار دل‌ها" در نظر گرفته شده، اظهار کرد: از دانش‌آموزان چهارم ابتدایی تا مخاطبان آزاد می‌توانند در این بخش از مسابقه شرکت کنند، ضمن اینکه داستان‌های دارای بیش از ۵۰ کلمه، داوری نخواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تصریح کرد: آثار برتر بعد از داوری، انتخاب و به ۲۲ نفر به رسم یادبود جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 409008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.