آغاز ترمیم حفاری‌های گازشهری در خاش

شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر عملیات ترمیم حفاری‌های انجام شده از سوی شرکت گاز در سطح معابر شهری برای اجرای طرح گازرسانی در این شهر آغاز شد.

به گزارش ایمنا، عبدالمجید تمندانی اظهار کرد: با توجه به اینکه کار حفاری و لوله‌گذاری گاز در معابر شهری خاش از حدوده نیمه دوم امسال آغاز شده و تا اواخر سال نیز این عملیات در داخل شهر خاش ادامه دارد، تلاش براین است که پروژه ترمیم معابر زودتر از ایام پایانی سال انجام شود.

وی ادامه داد: عملیات کنده‌کاری و لوله‌گذاری برای انتقال شبکه گاز شهری خاش در سطحی حدود ۲۰۰ کیلومترمربع انجام شده که این حجم از عملیات حفاری خسارت زیادی به معابر وارد کرده و ترمیم آن نیز زمان‌بر خواهد بود.

شهردار خاش تصریح کرد: با تامین مصالح و امکانات خودرویی و بسیج نیروها در قالب چند اکیپ عملیات مرمت و بازسازی حفاری‌های ناشی از لوله‌گذاری گاز در شریان‌ها و معابر اصلی شهر انجام می‌شود.

تمندانی گفت: حفاری‌های لوله‌گذاری گاز در جریان بارندگی‌های اخیر که با آبگرفتگی شدید معابر همراه بود برای شهروندان پیاده و خودروهای سواری مشکلاتی را به‌وجود آورده است.

وی تأکید کرد: گاز از شاخصه‌های توسعه در جامعه به حساب می‌آید و در آینده شاهد استفاده‌های متنوع از این نعمت خدادادی در شهرستان و شهر خاش خواهیم بود؛ به همین سبب ضروری است شهروندان نیز در اجرای طرح گازرسانی همکاری و همراهی بیشتری داشته باشند.

منبع: ایرنا

کد خبر 409004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.