افزایش ۱۱ درصدی حجم مسافران مترو تهران بعد از گرانی بنزین

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان اینکه نقص فنی در خطوط مترو افزایش نیافته است، گفت: در صورت افزایش آمار مسافران برای ماه پایانی سال، تمهیداتی خواهیم داشت.

به گزارش ایمنا، محسن محمدیان درباره متوقف نشدن مترو خط کلاهدوز ارم سبز در ایستگاه ابن‌سینا و پیروزی طی روزهای گذشته و اعتراض مسافران در این زمینه، اظهار کرد: به جز روز گذشته (دوشنبه)، گزارشی در این زمینه به شرکت بهره‌برداری مترو واصل نشده است؛ علت اختلال روز گذشته نیز مشکل فنی بوده است که ما آن را در ایستگاه‌ها اطلاع‌رسانی کردیم.

وی در پاسخ به اینکه چرا مشکل نقص فنی در خطوط مترو نسبت به گذشته بیشتر شده است، گفت: این موضوع مورد تایید ما نیست و مشکل خاصی وجود ندارد، اما باید توجه داشت که سیستم‌های حمل و نقل عمومی به ویژه مترو گاهی با اختلال‌هایی مواجه می‌شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران ادامه داد: حجم مسافران بعد از گران شدن بنزین در خطوط مختلف مترو بیش از ۱۱ درصد شده و باید توجه داشت که بیشترین آمار مسافران را همیشه در ماه‌های پایانی سال به ویژه در اسفند داریم.

محمدیان در مورد اینکه با توجه به نزدیک شدن نوروز آیا شرکت بهره‌برداری مترو تمهیدات ویژه‌ای جهت خدمت‌رسانی بهتر به مسافران دارد، اضافه کرد: اگر نیازی در این زمینه باشد قطعاً برنامه‌ریزی خواهیم کرد اکثر مسافران برای خریدهای نوروز روزهای پنجشنبه و جمعه از مترو استفاده کرده‌اند که ما این موضوع را پیش‌بینی کرده و اگر لازم باشد تمهیدات خاصی اجرایی خواهد شد که قطعاً اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 408991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.