شبی با خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه "شب خاطره انقلاب اسلامی و دفاع مقدس" را در دو روز متوالی در شهرستان سمیرم برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، منصور قربانی مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری اصفهان اظهار کرد: برنامه های شب خاطره انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور سرداران  حاج عبدالله کریمی و حاج احمد علیرضایی در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه در سمیرم و شهرهای آن برگزار می شود.

وی افزود: نخستین برنامه خاطره گویی انقلاب و دفاع مقدس در ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه ۱۹ بهمن ماه در مسجدصاحب الزمان(عج) روستای کیفته گیوه سین برگزار می شود، در همین روز نیز در ساعت ۱۸ برنامه خاطره گویی با حضور سرداران در حسینیه انقلاب شهر حنا برپا خواهد شد.

قربانی با اشاره به برگزاری این برنامه ها به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان شهید پرور سمیرم خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه خاطره گویی نمایشگاه عکس دفاع مقدس نیز در پایگاه شهید باهنر مسجد قبای سمیرم جهت بازدید عموم دایر می شود.

مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان اصفهان همچنین از برگزاری کارگاه آموزش نویسندگی در ساعت ۱۴ روز ۲۰ بهمن در پایگاه شهید باهنر مسجد قبای سمیرم خبر داد و گفت: از دیگر برنامه های ما در مسجد قبا برنامه خاطره گویی در بعدازظهر روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه می باشد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد حضرت زینب (س) در شهر پادنا در تل محمد تصریح کرد: ضمن خاطره گویی سرداران و فعالان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در این یادواره، همرزمان این شهید بزرگوار خاطراتی را از شهید حاج قاسم سلیمانی بیان می کنند. این برنامه خاطره گویی در ساعت ۱۰ روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه در پادنا برگزار می شود.

کد خبر 408980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.