قالیباف برای سرلیست شدن از هیچ معاهده‌ای روی برنمی‌گرداند

فعال رسانه‌ای اصولگرا با بیان این که بیشتر از دو لیست از سوی اصولگرایان برای انتخابات مجلس ارائه خواهد شد، گفت: اگر اصولگرایان ۵-۴ لیست هم ارائه کنند باز هم پیروز انتخابات هستند به‌خاطر همین بدشان نمی‌آید در شرایطی که رقیبی وجود ندارد، بین خودشان وزن‌کشی کنند.

به گزارش ایمنا، محمد مهاجری با اشاره به قابل پیش‌بینی بودن انتشار لیست جبهه پایداری اظهار کرد: من معتقدم اگر اصولگراها یک لیست بدهند دیگر اصولگرا نیستند. یقین دارم بیشتر از دو لیست از سوی اصولگرایان ارائه خواهد شد. جبهه پایداری همیشه بازی بر هم زن بوده و دنبال سهم‌خواهی است. شاید آنها با انتشار لیست خود می‌خواهند بر لیست نهایی اصولگرایان تأثیر گذاشته و سهم بیشتری به دست آورند. جبهه پایداری چون نمی‌تواند به تنهایی موفق شود، سعی می‌کند بازی را به هم بزند تا سهم بیشتری به دست آورد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه گروه‌های دیگر اصولگرا لیست‌های دیگری را ارائه خواهند کرد، افزود: صبر کنید؛ اختلاف‌ها به زودی بروز می‌کند. در جریان اصولگرا مساله تکلیف شرعی وجود دارد و از همین مساله، لیست‌های مختلفی در می‌آید. البته اگر اصولگرایان ۵-۴ لیست هم ارائه کنند باز هم پیروز انتخابات هستند بخاطر همین بدشان نمی‌آید در شرایطی که رقیبی وجود ندارد، بین خودشان وزن‌کشی کنند.

این فعال رسانه‌ای اصولگرا در پاسخ به این پرسش که چقدر احتمال دارد قالیباف هم لیست جداگانه بدهد، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم قالیباف لیست جداگانه بدهد. انتخابات مجلس یازدهم برای قالیباف بسیار مهم و سرنوشت ساز است و حتی اگر جبهه پایداری برایش شرط بگذارند، او می‌پذیرد و برای سرلیست شدن از هیچ معاهده‌ای روی برنمی گرداند.

مهاجری در پایان درباره ادعای باهنر و بادامچیان درباره این که اصلاح‌طلبان به اندازه کافی برای انتخابات نامزد دارند، خاطرنشان کرد: اگر آن‌ها به این مساله باور دارند، لیست اصلاح طلبان را منتشر کنند تا رویشان کم شود. داوطلبان اصلاح طلب که بالاخره پنهان نیستند و حتماً عنوان، شهرت و سابقه دارند بنابراین این اسامی را منتشر کنند تا دروغ اصلاح‌طلبان برملا شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 408952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.