۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
کتاب فیلتر زمان منتشر شد

نویسنده کتاب فیلتر زمان گفت: این کتاب شبیه به یک روزنامه است با اخباری واقعی که به نحوی دیگر بیان شده اند و روی صحبت آن، هم به کسانی است که خبر ها را می نویسند و هم افرادی که آنها را می خوانند.

سحر رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: زمانی که شروع به خواندن صفحه اول روزنامه حوادث کردم یا بهتر است بگویم روزنامه خواندن را آغاز کردم، حین خواندن آن تیترها و کلمات برای من سرجای خود نبودند و سردرگم شدم از اینکه این یک خبر است اما آن خبری که باید باشد نیست و این امر را که کلمات و جملات را سر جای خود قرار نداده‌اند به اشتباه انسان‌ها برگرداندم.

وی افزود: در نهایت به جز کلافگی چیزی نصیب من نشد چراکه آنها اخبار واقعی نبود بلکه از نظرم آنها فقط قصد داشتند این مساله را بگویند که همه چیز سرجای خود قرار دارد و مشکلی نیست، در صورتی که به هیچ وجه این گونه نبود.

این نویسنده ادامه داد: بنابراین شروع به جدا کردن تیترها و کلمات روزنامه کردم و کلمات را در یک سینی قرار دادم وآن هارا مانند چیدن یک پازل سرجای خود قرار دادم. آن زمان کلمات و جملات جلوی چشم من محو می‌شدند و بازی را شروع کردند و اینگونه فیلتر زمان آغاز شد.

رحیمی در خصوص موضوع این کتاب اضافه کرد: کتاب من را تعدادی خبر کوتاه از حوادث چندسال اخیر و خصوصاً سال گذشته تشکیل می‌دهد، زمانی که کسی برای اولین بار این کتاب را باز می‌کند به خود می‌گوید این کتاب نه رمان و کتاب آموزشی و نه حتی در خصوص زمان است.

وی افزود: در واقع این کتاب شبیه به یک روزنامه است با اخباری واقعی که به نحوی دیگر بیان شده‌اند و روی صحبت آن هم به کسانی است که خبرها را می‌نویسند و هم کسانی که آنها را می‌خوانند، در نتیجه این کتاب یک ایده جدید است و قصد من نیز شروع با یک ایده جدید بود همچنین این کتاب دوطرفه است.

این نویسنده در خصوص هدف خود از نوشتن این کتاب گفت: هدف من در این کتاب این بود که زمان را از فیلتر شدن نجات دادم چراکه از نظر من زمان ما پس از برخی اتفاقات در حال فیلتر شدن است، در نتیجه تصمیم گرفتم این کتاب را در دو جلد منتشر کنم و امکان دارد جلد دوم آن را با عنوان فیلتر شکن زمان منتشر شود.

رحیمی اضافه کرد: این کتاب توسط انتشارات چشم ساعی و تقریباً به مدت دو هفته است که منتشر شده اما به دلیل آشنایی نبودن با این کتاب و محتوای آن از سوی کتاب فروشی‌های اصفهان استقبال چندانی از آن نشد.

کد خبر 408935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.