کاهش قیمت۱۷ قلم میوه و تره بار/آمادگی پایتخت برای مقابله با کرونا

در این بسته خبری از وقوع بیش از ۲ هزار حادثه در اراک تا پرداخت عوارض مالیات به شهرداری‌ها و دهیاری‌های زنجان و انفجار گاز در تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

۹ بوستان بندرعباس آماده اسکان مسافران نوروزی

مصطفی خادم، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: ۹ بوستان در شهر بندرعباس با اجرای تمهیدات لازم آماده اسکان مسافران نوروزی می‌شود.

تهیه و تدوین طرح مقابله با زلزله در شهرداری‌های استان کرج

محمدرضا فلاح نژاد، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به وجود گسل در اکثر نقاط استان البرز گفت: ضروری است طرح مقابله با زلزله از سوی شهرداری‌های استان تهیه و تدوین شود.

کاهش قیمت ۱۷ قلم میوه و تره بار در میادین تهران

بر اساس آخرین نرخ نامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت ۱۷ قلم میوه و تره بار از جمله محصولات فرنگی پرمصرفی همچون گوجه فرنگی، خیار، بادمجان و کاهو از صبح ۱۵ بهمن در میادین میوه و تره بار کاهش پیدا کرد.

وقوع بیش از ۲ هزار حادثه در اراک

مسعود آقا زیارتی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: دو هزار و ۷۱۴ حادثه و آتش سوزی در ۹ ماه سال جاری در این شهر به وقوع پیوسته که نیروهای این سازمان برای کنترل این حوادث و نیز کمک به آسیب دیدگان حضوری فعال داشته‌اند.

انفجار گاز در تبریز یک مصدوم بر جا گذاشت

محمد قلیزاده، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: بر اثر انفجار گاز در یک برج مسکونی در شهرک اندیشه یک نفر مصدوم و سه واحد مسکونی آسیب کلی دید.

تصویب لایحه عوارض شهرداری سنندج در سال ۹۹

هیوا مظفری، مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج از تصویب لایحه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری در سال ۹۹ خبر داد.

حال و هوای انقلابی شهر

همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شهرداری اصفهان با ۲۰۰ عنوان برنامه و بیش از ۴۰۰ اجرا پا به میدان گرامیداشت این ایام گذاشت.

پرداخت عوارض مالیات به شهرداری‌ها و دهیاری‌های زنجان

میرحیدر رضوی، مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال عوارض وصولی از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان واریز شده و این مهم، یکی از اقدامات شاخص این اداره کل در سال ۹۸ است.

آمادگی شهرداری پایتخت برای مقابله با کرونا

زهرا صدراعظم نوری، عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری آمادگی لازم برای مقابله با ویروس کرونا در پایتخت را دارد.

اعزام آتش نشانان رشت به ۳۱ مأموریت

شهرام مؤمنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد نجات این سازمان در ۲۴ ساعت گذشت به ۳۱ عملیات اطفای حریق و حادثه و خدمات ایمنی اعزام شدند.

کد خبر 408934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.