افزایش ۲۰ درصدی لایحه عوارض سال ۹۹ شهرداری

مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج از تصویب لایحه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری در سال ۹۹ خبر داد و گفت: این لایحه نسبت به لایحه امسال به طور میانگین ۲۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایمنا، هیوا مظفری با بیان اینکه لایحه عوارض، بهای خدمات و منابع درآمدی شهرداری در سال ۹۹ به تصویب شورای شهر رسید، اظهار کرد: لایحه تعرفه عوارض و بهای خدمات مهم ترین منبع درآمدی و تامین تحقق بودجه سالانه شهرداری ها است.

مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج ادامه داد: یکی از اقدامات این اداره تدوین لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری است.

وی گفت: از ابتدای مهرماه امسال با برگزاری جلسات مختلف با مدیران شهرداری کار تدوین لایحه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری آغاز شد.

مظفری افزود: پس از تدوین این لایحه در آذر ماه جهت تصویب تقدیم شورای شهر شد که در جلسات تخصصی شورا و استفاده از نظرات کارشناسان، اصناف، نخبگان و پیمانکاران جرئیات لایحه بررسی شد.

مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج از تصویب لایحه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری سنندج در سال ۹۹ خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از تصویب شورای شهر این لایحه جهت تایید به فرمانداری ارسال شد.

وی تصریح کرد: لایحه عوارض سال آینده نسبت به امسال به طور میانگین ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مظفری با بیان اینکه لایحه سال آینده بر اساس ارزش بافت منطقه ای تدوین و تصویب شده است، اضافه کرد: شهروندان می توانند جهت اطلاع از جرئیات لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی سال ۹۹ به سایت شهرداری سنندج به آدرس www.e-sanandaj.ir مراجعه کنند.

کد خبر 408932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.