جهانبخش بهترین بازیکن ماه ژانویه برایتون شد

علیرضا جهانبخش با رأی هواداران برایتون به عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه انتخاب شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از یک کانون هواداری برایتون، جهانبخش با کسب ۸۲.۴۵ درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن ماه از دیدگاه طرفداران باشگاه انگلیسی انتخاب شد. جالب این است که طبق آمار، جهانبخش دومین بازیکن از لحاظ تعداد رأی کسب شده برای کسب عنوان بازیکن ماه توسط هواداران برایتون است. تنها «رایان بابل موفق شده» بود با گلزنی برای فولام مقابل کاردیف سیتی در آپریل سال ۲۰۱۹، رأی بیشتری نسبت به جهانبخش کسب کند.

البته براساس اعلام این سایت، بیشتر آرا مربوط به طرفداران ایرانی بازیکن برایتون بوده؛ آن هم پس از به ثمر رساندن یکی از زیباترین گل‌های تاریخ باشگاه انگلیسی مقابل چلسی که تحسین بسیاری از فوتبال دوستان را برانگیخت.

در ماه سپری شده، برایتون تنها ۲ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن را کسب و در خانه نیز مقابل شفیلدیونایتد از اف ای کاپ حذف شد تا گل دیدنی جهانبخش، از معدود نقاط روشن و امیدبخش برای هواداران برایتون در ماه ژانویه باشد.

همچنین از دید هواداران، آرون موی به عنوان دومین بازیکن برتر ماه از نگاه هواداران برایتون بود. این هافبک برایتون تک گل تیمش را در جدال منتهی به شکست ۳-۱ مقابل بورنموث به ثمر رساند و غیبت او در بازی برابر اورتون به دلیل مصدومیت، نشان داد که حضور او تا چه حد برای این تیم تأثیرگذار است.

مشخصاً ماه سپری شده هرچند برای برایتون خوب نبود، اما یکی از ماه‌های خاطره انگیز جهانبخش بود. بازیکنی که به مدت طولانی، حتی یک دقیقه هم برای برایتون بازی نکرده بود اما موفق شد دو گل تأثیرگذار برای برایتون در ماه ژانویه به ثمر برساند.

البته باید واقع بین بود، هنوز زود است که درباره بازگشت جهانبخش به دوران اوجش صحبت کنیم و هنوز لازم است که او در بازی‌های پیش رو بدرخشد، اما این کانون هواداری ابراز امیدواری کرد که با درخشش مجدد جهانبخش و حضور او در لیست نظرسنجی این وبسایت، باز هم طرفداران ایرانی از این پایگاه اینترنتی بازدید کنند، چراکه رکوردهای بازدید این پایگاه در زمان نظرسنجی با حضور جهانبخش زده شده است.

براساس نظرسنجی انجام شده، رتبه بندی بازیکنان برتر این ماه لیگ انگلستان از دید طرفداران باشگاه برایتون به این شرح است:

۱- علیرضا جهانبخش ۸۲.۴۵ درصد
۲- آرون موی ۶.۳۸ درصد
۳- متی رایان ۶.۷۴ درصد
۴- برناردو ۲.۷۷ درصد
۵- گلن موری ۱.۷۷ درصد

کد خبر 408915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.