سالن چند منظوره شهدای خوزان خمینی‌شهر افتتاح شد

شهردار خمینی شهر گفت: سالن چند منظوره شهدای خوزان به مساحت دو هزار و ۸۵۹ متر مربع تکمیل شده که مجهز به جایگاه ویژه تماشاچی، کفپوش استاندارد، سیستم گرمایشی و سرمایشی و روشنایی تخصصی است.

به گزارش ایمنا، علی‌اصغر حاج حیدری گفت: خمینی شهر معین شهر اصفهان است لذا برای کاربری مدیریت بحران سالن چند منظوره را در مکانی جانمایی کردیم که اگر بحرانی به وجود آمد این سالن به خوبی بتواند رفع مشکل را پوشش دهد.

وی گفت: ۲۰ هزار متر زمین در دوره های مختلف شهرداری در این مکان خریداری شده است، مساحت این سالن دو هزار و ۸۵۰ متر مربع و مساحت محوله آن چهار هزار مترمربع است.

شهردار خمینی شهر اعتبار اجرای این پروژه را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: برای حفظ امنیت این منطقه نیز با مصوبه شورای شهر دو هزار متر مربع زمین را در کنار ورزشگاه خریداری کردیم و در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت.

حاج حیدری گفت: ۲۵ سال مردم منظریه از خدمات مناسب بی بهره بودند و در مذاکرات و توافقاتی که با استان انجام شد اکنون ۹۰ درصد معابر منظریه زیرسازی، جدول و آسفالت شده است.

وی گفت: هشت بلوار در این شهر احداث شده است که بلوارهای شهید صدوقی، آیت‌الله ابوالبرکات، هفده شهریور، ماربین و مرکزی از جمله این بلوارها هستند؛ بلوار آیت الله احمدی نیز در حال تکمیل است و در روزهای آتی افتتاح می شود.

شهردار خمینی شهر با اشاره به پروژه رینگ چهارم گفت: ۹ کیلومتر از این رینگ در خمینی شهر است اما درآمد کم شهرداری جوابگوی این حجم آزادسازی نیست. امیدواریم که بتوانیم با جذب بودجه های ملی و استانی این رینگ را به سرانجام برسانیم. با حمایت شورای شهر خمینی شهر ضلع غربی رینگ چهارم را آزادسازی کردیم.

حاج حیدری با اشاره به احداث ۱۰ پارک عنوان کرد: برای بهار آینده زمین مناسب پنج پارک در نقاط مختلف شهر آزادسازی می شود. در منطقه گردشگری لادر نیز اقداماتی انجام شده که این منطقه را به عنوان یک قطب گردشگری برای استان معرفی کرده است. حاشیه کانال آب نیز معضل بزرگی برای شهر بود که در آنجا با تفکر پارک خشک و با رویکرد ورزشی به طول چهار کیلومتر پارک احداث شد.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح آسفالت معابر گفت: امسال ۳۵ میلیارد تومان در معابر شهری آسفالت ریزی شده است. دو باند بلوار شهید اشرفی با پنج میلیارد تومان روکش آسفالت شد؛ همچنین بلوار شهید بهشتی نیز آسفالت شد.

شهردار خمینی شهر میزان بافت فرسوده این شهر را ۶۰۰ هکتار عنوان کرد و افزود: ۶۰۰ هکتار بافت فرسوده یک تهدید اما در عین حال یک فرصت است.

وی به حجم بالای ترافیک در ورودی خمینی شهر از سمت آتشگاه اشاره کرد و گفت: برای حل این مشکل، در چهار راه دولت چندین توافق برای آزادسازی انجام داده ایم؛ احداث بلوار شهید کرمی در محله هرستان نیز در دستور کار است، همچنین ۸۵ درصد بلوار گل شب بو تکمیل شده است.

شهردار خمینی شهر با اشاره به پروژه رمپ ورودی دانشگاه آزاد نیز تشریح کرد: رمپ ورودی دانشگاه آزاد و ورودی بلوار دانشجو به کمربندی پروژه بزرگی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع است. هدف از اجرای این طرح دسترسی از کمربندی خمینی شهر- نجف آباد به دانشگاه آزاد و منظریه است که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال امروز افتتاح می شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 408910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.