تماس بیش از ۵ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷ در یک هفته

در هفته‌ گذشته شهروندان اصفهانی پنج هزار و ۲۵۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۲۵۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۶۰۴ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۹.۵ درصد، ۳۷۱ تماس معاونت عمران معادل هفت درصد و ۱۲۰ مورد نیز ترافیکی شامل ۲.۲ درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۶۶۵ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با گزارش ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، تکدی گری، موارد مرتبط با رفع خطر به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۲ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۶۸۷ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۹۶۱ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به حمل ونقل عمومی، اطلاعات مربوط به شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه و شماره تلفن‌های مورد نیاز را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 408909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.