فرهنگسرای شهید سلیمانی کلاله افتتاح شد

شهردار کلاله گفت: نخستین فرهنگسرای شهرداری که به نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده، بهره‌برداری شد.

به گزارش ایمنا، خلیل سعدی، شهردار کلاله با اشاره به اهداف راه‌اندازی این مجموعه فرهنگی، اظهار کرد: تلاش در جهت اعتلا و ارتقای فرهنگ عمومی مردم شهر و ترویج رفتار صحیح شهروندی از جمله اهداف راه‌اندازی این فرهنگسرا است.

وی افزود: کشف استعدادها و پرورش آنها بویژه استعدادهای نهفته در نوجوانان و جوانان، شناخت مسائل و مشکلات فرهنگی، برپایی کلاس‌های آموزشی در ابعاد مختلف و ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان از طریق برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح از اهداف راه‌اندازی فرهنگسرای سردار شهید سلیمانی در کلاله است.

شهردار کلاله گفت: توسعه و ترویج فعالیت‌های دینی و مذهبی نیز از اهم برنامه‌های این فرهنگسرا است.

محمد الهی، رئیس شورای اسلامی شهرکلاله نیز اظهار کرد: ساختمان فرهنگسرای شهرداری این شهر یک طبقه از ساختمان در اختیار شورای شهر بود که دارای حدود ۱۰۰ متر مربع زیربنا است و پس از طی مراحل قانونی به راه‌اندازی فرهنگسرا اختصاص یافت.

وی افزود: امکانات و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های فرهنگی هنری این مجموعه با یک میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات استانداری گلستان و شهرداری کلاله تامین وآماده بهره برداری شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکلاله ادامه داد: با اطلاع رسانی، مراجعه و ثبت نام علاقه‌مندان در رشته‌های مورد علاقه، این فرهنگسرا بزودی فعالیت‌های عملی خودرا آغاز خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 408896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.